Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-29 20:58:25 följande:
    VEM FAN ÄR JOEL????? I vilket fall som helst så har han kidnappat MissBoo
    hahahahahaha! Vikkes bror
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-29 21:03:17 följande:
    Richard Chamberlain
    aha! Måste nog googla så jag får fram ett ansikte
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-29 21:06:15 följande:
    Men BooBoo har inte din mamma och pappa sagt att dem inte dör på riktigt? Asg
    Nopp! Det har dom inte
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-30 10:21:08 följande:
    Den verkar bra! Jag fattar inte varför det är så få som ska se den :S och den går bara kl 12 varje dag..den kom ju ut väldigt nyligen, konstigt att den inte är mer populär...
    Kankse för tidigt för folk
    Men.. Alla kankse inte bokar biljett.. Få se om det droppar in fler i salongen
  • KikiBoo

Pulkaåkning i en gigantisk backe. -14 ute men det var JÄTTESKÖNT ute. Solen sken.
    Sen varm choklad o macka hos barnens farmor o farfar.
    O nu ska kusin Annelie och onkel Joel åka hem till Holland igen. Viktor ska köra dom till skavsta.

Middag på spisen.. Sen barn i bad.. Sen.. sen.. Nånting..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-30 10:49:43 följande:
    Och där sprack det direkt :/ syrran mår inge bra så det blir inge bio idag...
    Men ow! Fan vad surt
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-30 12:23:22 följande:
    Jag gillar inte att festa så varför ska jag utsätta mig för det på nyårsafton?? Jag älskar att sitta hemma hela kvällen och äta god mat, lyssna på "ring klocka ring" och sedan gå ut och kolla på fyrverkerierna. Bara så jäkla trist att många av mina vänner kommer vara på en fest nånstans i Västerås och skrika fram det nya året tillsammans. Jag vill inte festa, men jag vill umgås med dem. Bara så jäkla tråkigt att vara i den här perioden av mitt liv när alla festar utom jag. Fan va jag längtar tills jag är 30 och har ett familjeliv och kanske kan ha en lugn nyårsfest med alla mina kompisar och deras makar och barn!!!
    Du får komma hit o chilla

Om du skulle föreslå en hemmakväll för dina vänner. Bara middag, dricka måttliga mängder alkhol för de som. Inge fylla. Bara umgås. Smälla lite smällare vid tolvslaget. Tror du dom skulle gå med på de?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-30 16:23:48 följande:
    Dem skulle nog göra det om dem fick reda på det ett tag innan, nu är det för sent :/ Men men, det får bli nästa år Ingen av dem är supernära vänner till mig, bara en utav dem som är min bästa vän. Jag får vara ute i god tid nästa år med en middag
    Ah! Fan.. Nyår imorrn jue.. Jag har ingen koll
    Well.. Du får tända tomtebloss med syrran din o moffa choklad.. Eller nåt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael