• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:52:27 följande:
    Kom att tänka på en sak... Någon sa till mig om MJ igår "Han är som Carola, det går bra att lyssna på henne bara jag slipper se henne." Vad ont det gjorde i hjärtat.. Jag som allra helst vill se honom hela tiden.

Ja Carola slipper jag mer än gärna.. Men MJ.. Inte MJ...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-27 20:49:04 följande:
    Jag vill ju inte skriva saker jag läser i boken, men fy bövelen vad söta grejer han gjorde som liten.

Satt o smålog när jag läste om alla strippor..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 21:10:40 följande:
    bra =) hehe.. BooBoo och Mona ni ska inte heller säga något.
    ok{#lang_emotions_sealed}
  • Henrik34
    Brooke skrev 2009-11-27 21:26:01 följande:
    Håll allt för dig själv. Vi är ett gäng tjejer som inte tror på dessa falska anklagelser, så vi bryr oss faktiskt inte om folk som kommer in och skriver som du!!
    ok. Huvudet i sanden, jag fattar. Lite M J-skämt kanske piggar upp i tråden?
  • KikiBoo
    Henrik34 skrev 2009-11-27 21:27:56 följande:
    Piggas upp? Vi behöver inte piggas upp...
  • Brooke
    Henrik34 skrev 2009-11-27 21:27:56 följande:
    Vi är inne på vår tredje tråd och dessutom så har vi skrivit i de två första över 10.000 inlägg. SÅ nej jag tror inte på att vi behöver piggas upp med dina dåliga "skämt" som du kallar det. Om du inte tkr om MJ så kan du lika gärna dra ifrån tråden... Vi kommer aldrig tro på att MJ var en pedofil, jag kommer aldrig tro det, jag har ALDRIG trott det.. ALDRIG!
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-27 21:10:40 följande:
    bra =) hehe.. BooBoo och Mona ni ska inte heller säga något.
    Säga om vad? Jag har ju faktikst den svenska. Den är nog lång ifrån den eng....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael