• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Är det någon här som läst ut Moonwalk, eller läst en bra bit? Är nyfiken på vad jag har och vänta... hur är den skriven? Som ren fakta? Rolig? Ledsam?

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 08:10:17 följande:
    Men vilken lyx
    Ja det är faktiskt ganska skönt att slippa hämta iaf en dag i veckan
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 08:49:51 följande:
    God morgon flickor!! Fredag är hääär!!! Äntligen!! Idag kommer lillebror hem, så det lär bli full rulle. Nu får de ta o uppdatera konsertsidan, för nu har jag stoppat undan en lusentapp från mitt ack så skitfattiga konto så nu jäklar SKA jag ha en biljett!!!
    Jag haqr inte sparat undan nånting, hade hoppats på att jag skulle ha kunnat göra det. Men ja jag får ta mig råd med en biljett, det vill säga om biljetten inte går på en 900 för då är det tvärkört....
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-27 18:54:42 följande:
    Är det någon här som läst ut Moonwalk, eller läst en bra bit? Är nyfiken på vad jag har och vänta... hur är den skriven? Som ren fakta? Rolig? Ledsam?
    Jag hann bara läsa 3-4  sidor..  Han börjar från början. Hur allt började
    Har du den på eng?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Ingen film, men han hade det på "fritiden" för många år sedan..hittar ingen bild på det nu

Brooke skrev 2009-11-27 18:40:59 följande:
    i vilken film har han dä? i denna eller?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 18:53:37 följande:
    haha, rolig du är.. jag vet inte ens när jag ska göra det..
    Do it tonight! Du kan säga hej till oss alla
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-27 18:56:52 följande:
    Jag haqr inte sparat undan nånting, hade hoppats på att jag skulle ha kunnat göra det. Men ja jag får ta mig råd med en biljett, det vill säga om biljetten inte går på en 900 för då är det tvärkört....
    Ja, egentligen får den inte kosta mer än typ 800 för mig... men ja, det återstår väl o se. Senast 1 december lovade de ju innan o det är ju på tisdag.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-27 18:57:00 följande:
    Jag hann bara läsa 3-4  sidor..  Han börjar från början. Hur allt började Har du den på eng?
    Självklart köpte jag den på engelska. Jag har läst en bit in på första kapitlet.
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:08:56 följande:
    Självklart köpte jag den på engelska. Jag har läst en bit in på första kapitlet.
    Bra bra
    Vart köpte du boken?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael