Inlägg från: Bevabus
|
-
-
Bra jobbat!Ogabinne skrev 2010-01-12 10:42:25 följande:Jag gjorde det! JAG GJORDE DET!!!! Min insändningsuppgift som jag kört fast på under fleeeera veckor är färdig och inskickad!!! Åh, jag är så glad! Då var det bara resten kvar då.
-
Men va tråkigtOgabinne skrev 2010-01-12 10:44:47 följande:Ja, jo, jag hade ju kunnat ringa min lärare. Jag har dock väldigt svårt för det dära momentet att ringa läraren. Efter varje kursslut ska vi ringa läraren och ha betygssamtal. Jag fick IG på förra kursen för att jag aldrig ringde. Fast jag gjort alla mina prov och uppgifter. Enbart för att jag är jätterädd att de ska fråga mig något jag inte kan svara på och misstänka att jag inte alls kan något, att jag fuskar. Jag vet inte varför jag är så rädd för det, jag vet ju själv att jag kan. Jag kan inte i den mån att jag är berättigad ett MVG men jag vet att jag kan tillräckligt för att bli godkänd. Ändå är jag så jävla rädd för att ringa.
inte ska du behöva gå miste om ett bra betyg bara för det. Varför skulle dem påstå att du fuskar? När du VET att du inte gör det så finns det inget att vara rädd för. Chanserna att dem påstår det är minimala och om dem gör det så står du bara för det du vet är sant. Och kan du inte svara på en fråga så är det inte hela världen, det kommer du inte att få underkänt för. Bara för att man pluggar en kurs så måste man inte kunna vartenda ord i den. Ta det lugnt
-
Tänkte precis säga det, är det inte bra om du skriver upp allt du gjort innan du ringer till läraren?Ogabinne skrev 2010-01-12 10:54:36 följande:Ogabinne skrev 2010-01-12 10:55:47 följande:Denna gången kommer jag dock skriva upp alla mina moment så jag har det dokumenterat precis hur jag gjort från start till färdigt dokument. Nu jobbar vi i photoshop också, vilket jag kan. Förra var InDesign och jag minns typ ingenting av det där programmet.Jo, jag vet. Jag har så himla dåligt självkänsla, blir nervös och stammig, får blackout o minns ingenting helt plötsligt. O när de ber mig berätta från början hur jag gjorde när jag skapade en bild vilket är mängder med olika moment blir jag jättenervös och hittar plötsligt inte alls var jag tryckte eller hur jag gjorde. När jag sitter i fred är det jättelätt att bara testa mig fram, blir det fel bara ångra o testa igen. Sen blir det rätt. Men när jag har en "övervakare" i luren som väntar på svar så blir jag stressad och så blir det pannkaka. Jag VET att jag är duktig, jag KAN. Jag är en jävel på datorer och grafisk redigering. Jag är ingen dumskalle. Men, allt den där vetskapen om hur bra jag är försvinner.
Så har du allt på papper vad du har gjort och vad du kan
-
Och jag ska titta på Grease och käka donkenOgabinne skrev 2010-01-12 13:04:38 följande:Oj så jag har tränat idag. Så duktig jag är. Tränat OCH skickat in en insändningsuppgift. Kors i taket! Nu ska jag käka kanelknäcke till resten av ellen. Tjopp!
woho va nyttig jag är!
Men jag har haft en körlektion så när jag ändå var ute och vandrade så gick jag förbi snabbmatsköpet.....pffffff -
Stick to the kanelknäckeOgabinne skrev 2010-01-12 13:19:42 följande:Mums mums!! Lillebror går till sin pappa på fredag o storebror skulle få sova hos mormor en natt i helgen. Den dagen ska jag köpa hem donken tror jag, och lite geisha, och fira en hel vecka utan godis. OM jag klarar mig tills dess. Men det tror jag att jag gör. Än så länge ingen abstinens. Jag har ju mina kanelknäcke.
-
Texten till "Hopelessly devoted to you" får mig bara att tänka på läraren på körskolan som jag gillar...
Jag tycker jag borde ha kommit över honom vid det här laget, men tror ni inte han var där idag och hälsade på mig när jag klev innanför dörren?
-
Sådär ja, donken ligger i magen och jag har avklarat både Grease och Dirty Dancing. Nu väntar duschen!
-
Nu ni! Nu är det verkligen inte långt kvar tills målet!
Det skrivs tydligen ca 20 000 inlägg här varje dag så vi kan väl räkna med om några dagar...
49 967 437 inlägg har skrivits hittills...
-
Japp, det är ju den där 5 miljoners-tävlingenBrooke skrev 2010-01-12 15:18:35 följande:på hela FL?