Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-12 20:18:50 följande:
    Böööööööööööriiiiiiiing!!!!!
    Jag då....satt just i 1½ och letade igenom varenda jävla avsnitt av Bondi Rescue för en liten scen på tre minuter som jag ville visa syrran!
    Jag gick igenom säsong 1, 2 och 4 tills jag kom till säsong 3 och DÄR var det.....va fasen liksom...
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-12 20:57:38 följande:
    Nämen. Hahahahaha!Jag har iaf haft så tråkigt att jag suttit o tagit tyo sju hundra egobilder. Jag är med på bild typ 2 ggr om året, nu finns jag på maaaaaassor. Tänkte att tar man jättemånga så borde man ju bli nöjd med åtminstone ETT!
    BDB! BDB! BDB!

{#lang_emotions_cool}
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-12 21:05:06 följande:
    Hahahahahahaha you wish!
    Yes I do
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-12 21:06:15 följande:
    Leker med en bild i photoshop. Det är kul att trixa med bakgrunder o grejer. Hur man får sig själv snyggare i PS har jag dock inte lärt mig. Det borde jag göra.
    Snick snack! Du är skitsnygg som du är! {#lang_emotions_laughing} Och det säger jag inte "bara för att"!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-12 21:20:33 följande:
    Åh, jag fick en så jäkla bra ide till ena bilden. Måste se om jag klarar det!
    PS är jättekul att pyssla med, jag gör det varenda gång jag tar bilder :P
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-12 21:54:20 följande:
    Bev: När man klistrar in en bild över ett annat lager, hur får man kanterna på den inklistrade bilden att bli suddigare så det inte syns så väl att den är klippt? Jag har gjort det flera gånger men nu plötsligt hittar jag inte...
    Inte en aning för jag vet inte ens hur man får en bild att ligga över en annan haha snälla lär mig det, jag blir galen av att inte veta!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-13 11:00:17 följande:
    Bev! som inte är här men kommer väl nån gång. Jag tror den är färdig. Jag tror låten är färdig!
    Najsigt!!! {#lang_emotions_laughing} Va fort det gick! Får jag höra?
  • Bevabus

Värst va gänget var trötta igår då! Jag gick och la mig 1½ timme innan jag brukar och var ändå sist av alla

Idag ska jag bara till ICA och hämta ut ett paket med en bok jag ska läsa till skolan. That's it. Syrran har lovat att se Hangover med mig ikväll också.

• Bevabus

Btw, har ni läst om jordskalvet i Hati?
    Jag såg om det inatt på Twitter att folk skrev om det och läste sedan om det på Aftonbladet. Så sorgligt. Har nästan samma känsla som Tsunamin för några år sedan...

• Bevabus

Vilka tycker ni jag ska skänka 50 kr till? Rädda barnen, Röda korset eller Läkare utan gränser? Kan inte bestämma mig :/ det är till de som drabbades av jordskalvet

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael