Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Bara vi kvar då Mona? vad görs?

49 dagar kvar till True Blood Säsong 2
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-13 23:13:46 följande:
    japp det verkar som det. Jag kollar på törnfåglarna än. eller ja har bara suttit och halvkollat lite. Första avsnittet är mitt favorit avsnitt - Du då? Så kom vi över 11.000 inlägg oxå
    Du och dina törnfåglar, påminn mig om att jag ska köpa dig en sån fågel till dig i julklapp nästa år

Och jag lyssnar på "I'm Slim Shady"....mogen låt, jag vet
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-13 23:22:23 följande:
    Ja jag vet att jag är en aningens besatt, men var så dåligt på tv. Var flera dagar sen jag kollade sist Om det är mogen vet jag inte. Har inte lyssnat så mkt på den låten
    haha okej
  • Bevabus

Nu har mina vänner gått hem. Har haft filmstund och pratstund. Men har haft huvudvärk hela tiden :/

48 dagar kvar till True Blood Säsong 2
  • Bevabus

Jahapp då har en till av mina vänner gått och blivit ihop med någon..........
    JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SINGEL!!!!!!!!!!!!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-14 19:07:16 följande:
    Säger samma sak här fast jag inte har många kompisar som är ihop med någon men är fortfarande skit trött på det..
    Visst är man....
    Blä.
    Och jag hade just världens mest patetiska Bridget Jones-stund. Satt och mimade deprimerat till låten "Empty room"...istället för "All by myself"......
    Sing for the moment
  • Bevabus

Tänk ändå...trots att jag är så deppig så äter jag fil och BANAN tills kvällsmat.....det går tydligen att vara nyttig trots allt...

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:25:41 följande:
    Jag säger så fint. Leta inte efter kärleken, då hittar du den aldrig. Vad blev det för film?
    Jag leter oftast inte utan blir mest bara kär hej vilt i alla killar jag träffar på nästan iaf....inte riktigt Och sen blir jag olyckligt kär när jag inte vågar berätta hur jag känner eller när jag får reda på att de har flickvänner....

Harry Potter 3! Vi fortsatte på vårt lilla HP-maraton we ain't stopping until we'e seen them all. Jag har sett alla HP-filmerna typ tjugo gånger men det har inte de andra
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael