Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-03 20:29:09 följande:
    Aha okej! Nu blir det iaf The Proposal, hoppas den är lika rolig som jag hoppats på.
    Har bara sett framsidan på dvdn till den filmen. Ser kass ut. Vad handlar den om?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 20:36:18 följande:
    Jo du har nog frågat det förut tror jag.. Jag tycker New Moon är bäst. Twilight och Breaking Dawn kommer på delad andraplats och Eclipse på tredje plats.
    I agree..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 20:39:59 följande:
    Yeah you know all about that don't you Just because you're short and brown!!!
    I'm short and brown? HA! Looks who's writing, hahaha!!

O anledningen till att jag är brun är ju för att du kasta bajs på mig igår...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-03 20:43:18 följande:
    Ja jag har sett Sweeney Todd, vad är det med den?? Och nej jag har inte sett bruno för det kommer jag aldrig göra. Om jag inte tål och se på Borat så kan jag ju inte se på bruno, det är ju för fan samma person.. Aha sån dricka..
    Ja för han är ju med i den filmen. Du skrev att du aldrig skulle se en film som han är med i. Och.. Det har du ju gjort
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 20:43:54 följande:
    Okay, my bad, won't happen again *om hon bara visste vad som komma skall....*
    Oh I will pee on you
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-03 20:49:56 följande:
    Okej, ja men då har jag ju inte tänkt på vem han är. Men det jag menar med att inte se en film med honom är nog mer när han har huvudrollen i Sweeney todd har han ju inte direkt huvudrollen eller?
    assets.nydailynews.com/img/2008/01/08/amd_sachabaroncohen.jpg

Alltså.. Ali G pallar jag inte med. Men jag dissar ju han inte.. Give the guy a break
    Om han nu skulle göra fler "normala" roller med stora skådisar.. Skulle du dissa filmen då?
  • KikiBoo

Sascha går framåt.. I must say   Ali G SUGER fett. Borat suger fett.. Bruno.. Well... Suger lite pung.. But it's all good
    Det  var kul o se han i en lite annorlunda roll i Sweeney

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 20:56:45 följande:
    i like to move it, move it
    Så du har alltså sett den? Woooow! Freaky!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael