Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-04 13:19:21 följande:
    Sitter o kollar på "Into the wild".. Har hört en massa bra om den. Än så länge är den djup, det har sagt en del kloka saker men den är lite dryg....inget händer direkt...
    Jaa! Den filmen som jag tipsat dig om
    Ja den är lite seg.. Händer inte mkt. Men jag gillar den. SE KLART DEN NU
    Hon i twilight är ju med i den
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-04 14:05:02 följande:
    Tack =)))
    GRATTIS
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 13:51:35 följande:
    Nu är jag trött på det här. Ett par löften till mig själv. 1. Ät minst två ordentliga maträtter varje dag (den kommer bli svårast för jag är sämst på att laga mat och tycker det är tråkigt) 2. Kör ett styrkepass så fort du tänker träna, inte bara dansa 3. Gå ner minst 5 kg 4. Skär ner på godsaker och läsk
    De fixar du
    Matlagning kan vara riktigt skoj.. Men även så jävla tråkigt.. Du fr googla roliga o smarriga rätter. Be wild in the kitchen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 14:31:50 följande:
    Och jag måste rapportera allt jag ätit till er varje dag, för annars kommer jag fuska som fan den här gången tänker jag INTE ge upp!!! Det börjar från och med nu. Jag ska duscha och sen träna Och sen blir det ett riktigt mål mat, får se vad som finns hemma att laga till.
    Pls do! Så får vi piska dig om du missköter dig
    Du får ut o ta långpromenader oxo. Jättetidigt på morgonen, typ 6, innan frullen, haha! Ärå.. Gu va hemskt!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-04 14:15:41 följande:

">

" target="_blank">

Här är låten..
    Ska lyssnar sen. Coolt att MJ o Lenny gjort en låt ihop. Lenny är en skön snubbe
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 16:55:17 följande:
    åh fy fan men det skulle jag lätt kunna göra under sommaren faktiskt! Jag har planerat att gå ner till spåret som ligger här i närheten, när det blir varmt ute! Jätteskönt att gå en lång promenad, med musik i öronen en sån där jättetidig sommardag Just ja, jag får inte äta något efter kl 19:30 på kvällen heller!
    Ja gå tidig morgon på sommaren är skithärligt!
    Det gjorde jag när Ville var liten.. Drack en kopp kaffe. Skitnyttigt I know Sen traskade jag iväg. Bara gamlingar o hundmänniskor ute. O alla är så trevliga o hejar glatt. Det är en helt annan värld på morgonen..
    Sen när man kom in på sin gata så hör man väckarklockorna ringa hos grannarna. Slog aldrig fel. Every morning

Hörrö.. Om en timme är hon halv åtta så FROSSA nu
    Kidding!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-04 18:46:27 följande:
    Redan??
    Ja! Jag är så trött på granen nu. STOR och ivägen.. Barrar! O katterna bara lever om. All dekoration såg ut som jag vet inte vad.. Så nu har vi eldat upp granen.
    Enl. mig så är julen över nu. Punkt
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-04 19:34:25 följande:
    Haha jag har precis ätit lite morotskaka, men nu äre stopp för kvällen
    Good girl!!

Sätter i mig massa smörgåsar o  varm choklad nu.. Finns inge stop. HJÄLP!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael