• Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-29 13:59:28 följande:
    Jag vet.... o som läkare vet man också att drogen är livsfarlig utan otaliga monitorer som övervakar patienten och som läkare vet man också att man aldrig kan lämna en person sövd på propofol obevakad ens en minut, doktorn lämnade honom ensam betydligt längre än så. Och som läkare vet man att man ringer SOS DIREKT, inte ringer privata samtal först och sedan SOS ett par timmar senare. Och som läkare vet man också att HLR ges på patienter som LIGGER PÅ GOLVET, MJ låg kvar i sängen när de utförde HLR under SOS samtalet... MY ASS att det inte var avsiktligt MORD!
    Murray har inte någon som helst rätt att få vara läkare längre, jag hoppas hans licens dras in och han aldrig får uträtta något som har med läkare att göra. Han har inten som helst rätt att vara läkare, alla MJ fans anser honom redan som den mannen som dödade king of pop. Säkert alla anser det och han kommer aldrig glömma bort det för fansen kommer att påminna honom för resten av hans liv.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:10:36 följande:
    Något MJ fan som är tillräckligt galen lär skjuta honom en dag. Det är vad jag tror iaf.
    Ja det tror jag oxå. Men alltså detta om att man har läst att några fans har tagit sina liv för att dem tyckte att dem inte kunde leva utan Michael Jackson i världen. Jag tänker fortfarande på det, och jag förstår inte varför dem tog sina liv.. Jag menar, det är väl bättre att leva och föra vidare hans musik..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-29 14:27:42 följande:
    Nej det visste jag inte.
    Har du sett det avsnittet?

Det heter Nothing Endures but change.
    Så här står det på skivan(fodralet)
    "Simon Contemplates moving into the attic to escape Ruthie's annoying presence.
    Lucy is devastated when her friend Sarah is involved in a deadly Car accident and Lucy feels that she's to blame for the tragedy.."
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-29 16:27:56 följande:
    Hey pullor! Äntligen hemma Och.. jag är helt själv. Skööööööönt..Dan har vart bra. Men ack så mkt..Jag hade hand om desserten. Jag gjorde chokladkolapaj. O den pajen vettni.. Den gillade gästerna.. Vänta.. ÄLSKADE Läran kom in o ville ha reept. Gästerna undrade.Sen innan vi alla fick gå hem så hade vi kallskänkor o kockar ett litet möte.. Pratat om dan, vad som vart bra o dåligt..  Läran berömde mig inför alla. Desserten alltså. Kunderna var lyriska som han uttryckte de   Känns mkt bra Men det var lite skämmigt, haha! Äntligen helg. BLir lite plugg. Prov på måndag. Livsmedelshygien..Hur mår ni dååååå?
    Va bra..

här är det lite så där, känner mej lite krasslig :(
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael