• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-30 23:39:24 följande:
    Syrran och jag har haft en riktig myskväll nu när föräldrarna inte var hemma! Först lagade jag tortillas och sedan åt vi kladdkaka til efterätt. Och så tittade vi på "Pirates 3"..den slutade precis när föräldrarna kom hem och då låg syrran och halvsov med benen på mitt knä Älskar såna stunder, det är precis som när vi var små och vi låg i en enda stor hög och snarkade hihi
    hehe låter mysigt =)
  • Brooke
    L jung skrev 2010-01-30 23:52:58 följande:
    Kollade på din länk och såg att det fanns ytterligare en länk med Judith Hill med i filmen...
    ">

" target="_blank">

Tyckte jättemycket om låten... man blev tårögd!!! Hon har en härlig röst, och hon och michael verkar ha kommit så himla bra överens av det man såg i biofilmen!
    Va ju samma låt som jag skickade ju..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-31 10:25:59 följande:
    Fan, fan fan . Blir det en vet kostnad här istället för reservdelar till bilen...Svante har inte åtit nått sen igår han bara ligger....Där han har tappat päls vid öronen har han fått mjäl och så är det en rund fläck på ryggen där pälsen är kortare och det ser verkligen inte ut som mjäl. Tyckte det mera såg ut som svamp eller nått Får ringa distriktarna och höra med dom om dom tycker han kan vänta tills i morron eller om dom har vägarna förbi. Han är inte alls pigg  
    Vad tråkigt och höra =(
    BooBoo skrev 2010-01-31 10:38:20 följande:
    Godmorgon..Gött med morgonkaffe i sin slitna morgonrock Vi kollade på Edward saxhänder igår   Ville sa imorse att filmen var jättebra Jag o kidsen ska åka till min vän Kicki o hennes dotter efter lunch.. Ska hinna plugga oxo. Får ta med papprena dit, hehe... Hon pluggade innan mig till kock. Hon vill oxo ta kallskänkeutb.Vad gör ni idag då?
    Efter notthing hill blir det att borsta tänderna och klä sig sen blir det att städa mitt rum, sätta på hög musik och så =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-31 10:40:40 följande:
    Den filmen är SÅ.. bra, underlig, skum.. I LOVE IT! Inte van o se Jim i en sån roll. Han gör den mkt bra.Vad tyckte du om filmen då?
    Mm han gjorde den väldigt bra :O Först så tänkte jag att den var urdålig men när filmen hade spelat en stund så blev den bara bättre och bättre :D
    mona83 skrev 2010-01-31 11:11:04 följande:
    Hon på distriktarna kunde inte hjälpa mig sa hon i telen för hon sa att hon inte kunde kaniner. Dom ser inte till kaniner så ofta sa hon. Så hon sa att jag ska ringa södra djursjukhuset eller norrsholm..... Jag har inte så mkt pengar. 3500 kommer man ju ingen stanns med på dessa stora djursjukhus ju .
    Ring och prata med dem och fråga hur mkt det kostar.. Du måste ju försöka få din kanin till vet om han inte mår bra..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-31 11:35:21 följande:
    Hahahaha sikken fantasi. Mitt barn går bara runt här o gnäller "åååååh, jag har så ont i magen o jag måste inte bajsa mamma!!!!" Bajsfobi så det sjunger om det.
    Oftast är det väl att dem behöver bajsa det är ju ofta det som är "felet" när man har ont i magen..
    L jung skrev 2010-01-31 12:10:27 följande:
    ja, men andra bilder väl?  Eller såg jag helt galet sådär mitt i natten?hehe(tyckte om att se hon som sjöng också...)
    jo det var nog andra bilder..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-31 12:30:30 följande:
    Strömsholm kan inte ge mig nått annar råd än att åka in med honom... Men fan jag kommer ju ingen stans.... Jävla piss vinter.... Jag sitter här och grinar och vet inte vad tusan jag ska göra... Hjälper ju inte att jag håller på och ringer runt och dom vill att jag ska komma när jag inte kan ta mig dit....Linköping ska jag ringa nu och det är närmsta djursjukhus och dit är det 10 mil....
    Gud så jobbigt. Finns det ingen som har bil som kan komma och skjutsa dig?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael