• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-30 15:15:54 följande:
    Nu är pojkvännen här igen. Jävla idiot jävel att alltid komma hit oanmäld. Jag är så TRÖTT på det!!! nu blev jag så arg så jag sket i att jag hade pyjamas på mig och morgonrufs, jag gick bara ner på nedervåningen, hämtade det jag skulle och gick upp igen. Mina föräldrar satt såklart och skrattade gott åt hans skämt...sonen dom aldrig fick, oh the joy.Finns det ingen hyfsregel för att ringa innan man använder nyckeln man fått för att öppna ens dörr!!!??? Det här är INTE hans hem. Han har en nyckel, men det är fan heller med samtycke från alla familjemedlemmar men jag är ju det svarta fåret i den här familjen så min åsikt räknas väl inte
    Men varför går din syrras kille bara in :S ?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-30 18:05:56 följande:
    Lång historia...Men han bor på landet och det går bussar bara två gånger per dag, så han har fått nyckel hit så han kan vara på syrrans rum när han har håltimmar i skolan och sånt. Men tydligen så kan han inte lära sig att ringa i förväg och varna. Jag går ju runt i myskläder hela dagarna och bryr mig inte ett skvatt om hur jag ser ut, eftersom att mitt hem är min fristad.Men min syster sa sist vi bråkade om detta att jag inte kan se mitt hem som en fristad....öhh, jo det är ju det som är poängen med ett hem!Dem skyller på dålig mottagning för att killen inte kan ringa innan han kommer hit. Men det tror jag inte på. Visst, det kanske är dålig mottagning ute på landet men inte här inne i stan. Det räcker med att han förvarnar iaf 10 min innan han kommer, men inte ens nåt sånt får man. Och nu när jag pluggar hemifrån så är jag den som är hemma mest om dagarna och måste stå ut med att ha honom här. Jag vill inte ens gå på toa när jag har främlingar i mitt hem för det känns bara jobbigt för mig, så det känns jäkligt respektlöst att alla skiter i hur jag känner. För han är ju en främling för mig! Men det är väl det som är det svåraste för mina föräldrar och syrran att fatta för dem trivs ju såå bra med honom och ser honom som en i familjen. Men eftersom att jag inte gör det så blir jag automatiskt det svarta fåret som alla tycker är orättvis och negativ emot honom. Men den här gången tycker jag verkligen inte att jag ställer något omöjligt krav! Att bara få reda på att han kommer komma hit anser jag vara en självklarhet. Jag ser min mormor som en familjemedlem men inte åker jag hem till henne bara sådär utan att förvarna!
    Hmm, Konstig typ det där :S Och att inte din egen familj kan respektera dig och hur du känner, jag anser oxå att mitt hem är min fristad och där vill jag vara hur jag vill.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-30 18:20:08 följande:
    Han är egentligen väldigt schysst. Det är bara min familj som inte sätter gränser för honom.Eller hur1 Visst tycker man att det borde vara så, det är det mest korkade jag nånsin hört min syrra säga...att mitt hem inte är min fristad längre...hon fattade nog inte hur dumt det var heller. Bara så synd för jag och min syrra står så nära varandra i övrigt.
    Okej, jo men det lät säkert skit dumt. Du får försöka reda ut det här med din familj..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:26:59 följande:
    *skriker sliter mitt hår*   och tappar mina brallor Äh! Va fan.. Bara en bitter PMSig dag.. Eller.. Nääh! I feel so lonely. Jag vill oxo ha vänner.. Ha tjejkväll.. Varför gick allt så snett..Nåja! Det var trevligt o sniffa på brudarnas lilla Tuva Sitter o pluggar lagar o shit nu.. Jag ska fan ha MVG
    Vad är det som hänt mellan er alla egentligen?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:36:57 följande:
    Jao! Och Maria, som jag var hos idag.. Hennes syrra som sa upp kontakten med mig har fått för sig att Viktor manilpulerar mig... Att han tvngar mig att föda massa barn.. Jag blir så arg, ledsen.. gah när jag hör det.. Bara för att hennes kille är en jävla *censur* ...Inte de lättaste att plugga när ungar härjar Men det är ganska så intressant de här.. Så de ska nog inte vara nå problem
    Men det var det dummaste jag har hört.. Vikke verkar inte vara den typen som manipulerar folk :S
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-30 19:57:55 följande:
    Och jag är fortfarande bitter över de.. Jag har lite svårt att komma över de.. Jag väntar fortfarande på en förklaring..
    Rätta mig men dem hade en möhippa utan dig eller hur var det?
    Bevabus skrev 2010-01-30 19:59:46 följande:
    Men usch, jag står inte ut med såna människor...såna som kan få en att tro nästan vad som helst...Du har inget behov av dem dem kan få fortsätta tro sina skitsaker. Och du har oss som vänner iaf!
    Håller verkligen med, skit i dem. Dem är inte värd din tid, du har vänner och det är dem här på FL som du har känt snart i ett år =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-30 20:11:09 följande:
    Ja de var dom som planera hippa utan mig..Mjo.. Men ändå.. Jag vill ha svar. Jag vill  inte att det ska behöva vara så här. Så himla ledsamt. Vart vänner i över 10 år.. Viktor säger oxo att jag bara ska skita i dom..  Men jag kan inte. Jo jag må ha er.. Men.. Men jag vill kunna umgås, hänga o sådant utanför datorn.. Känns.. Ensamt på nå vis..  Om ni förstår bajs
    Mm självklart, men kan du inte ställa dem mot väggen och säga att du vill veta VARFÖR dem gjorde så..
    Jag skulle bli skit sur, Har en vän som har bara skitit i mig, mycket pga av hennes spelmissbruk så hon slängde alla sina vänner i soppåsen och gick därifrån. Men hon vill vara kompis med en men man måste då kämpa för att behålla vänskapen har känt henne sen jag gick på högstidet och det är typ 7 år...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael