Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-21 15:47:27 följande:
    nää undrar bara.. Jag vill börja men det är ju inte så gott.. Men jag vill lära mig för jag vill sluta med läsk och sådant. visst kaffe är det inte det bästa men jag vill verkligen bli nyttigare om jag ska börja träna snart..
    öhh och du tror att kaffe är nyttigare? tvinga dig inte att börja dricka sån skit bara för att andra gör det...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 15:58:49 följande:
    Har jag sagt att kaffe är nyttigare? nej de har jag inte.. Och jag gör det inte för att andra gör det..Nää jag får hålla mig till det tråkiga, synd att man inte tycker om så mkt te.. Dricker bara 2 te sorter..
    Citerat från FB
    "Känns verkligen lamt att gå på café med kompisar som dricker kaffe och sen tar man ett glas med cola."
    Det tycker jag låter som att man börjar dricka kaffe för att andra gör det.. 

Jag dricker varken te eller kaffe och klarar mig alldeles utmärkt. Varför vill du tvinga dig att börja dricka det?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 16:08:23 följande:
    Nej jag har vilja börja dricka kaffe rätt länge men tkr inte det är gott. Men skit samma. ska inte dra upp det igen..
    Men varför vill man dricka kaffe om det inte är gott? För att hålla dig vaken eller vad är poängen liksom?

Varför lägga ner diskussionen när jag bara undrar varför du vill dricka det? Det är väl inge konstigt, du måste ju ha en anledning till det!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-21 16:22:53 följande:
    Då har man knäppt kort på magen Du då bev? haha
    Härligt
    Joda, jag håller på och äter macka nu så jag kan knäppa en bild strax hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-21 16:24:20 följande:
    Jag dricker kaffe för att jag tycker det är GOTT. Finns äckligt kaffe oxo.. Vissa vet bara inte huuuur man brygger lixom, haha!Har druckigt kaffe i 20 år nu.. Inga planer på att sluta. Men planer på att trappa ner.. Dricker kanske 2-3 koppar om dan nu..
    haha usch jag har prövat ett par gånger, står inte ut med det
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-21 16:30:15 följande:
    Jag ska brygga en kopp åt dig haha.. ärå.. Tycker du om latte?
    Syrran älskar latte, men jag har aldrig prövat
    Alla som jag känner som gillar kaffe har tvingat sig att gilla det!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-21 16:30:50 följande:
    Hon tycker inte om dig. Fattaruväl
    Och jag tycker inte om henne. Fattaruväl inte dig heller för den delen!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Är hemma från dansföreställningen nu! Dansarna var jätteduktiga

Magbilden kommer så fort jag har hittat nya batterier till kameran, pappa är på jobbet nu så han får ta fram dom när han kommer hem haha

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael