Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag tycker så synd om Wyclef! Han har ju startat en egen organisation som man kan skänka pengar till som heter "Yele Haiti". Han kommer ju därifrån tydligen.
    Men medan han var borta i Haiti och hjälpte till att begrava små barn så var det folk i USA som anklagade honom för att ta pengarna som skänktes till sig själv
    Han gick ut i tv i förrgår, gråtandes, och sa att han inte alls hade gjort det. Han la även upp ett klipp på youtube om det.
    Han skulle vara hemma några dagar för att uppmana folk att skänka pengar och för att vara med på konserten, sedan ska han åka tillbaka till Haiti.

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-20 21:33:10 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article64...Bevan har du sett detta? En man dog 11 dar efter att ha sett Avatar..
    Jag tror knappast att hjärnblödningen hade något med filmen att göra...den skulle nog ha utlösts på något sätt ändå, om han hade varit i en stressad situation...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 21:36:28 följande:
    Uuäääh vad jag inte har saknat denna illamående uppstoppade äckelkänslan man får av att moffa choklad.
    Den största nackdelen
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 21:39:02 följande:
    Kankse.. Om jag har tur.. Kan man titta på Youtube sen
    det hoppas jag, iaf enstaka klipp kommer utan att tveka komma upp
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 21:39:52 följande:
    Alltså.. Jag är hungrig.. O klockan är mkt.. Borde sova ..
    Bara för att du går och lägger dig vid 20 nu för tiden {#lang_emotions_tongue_out} klockan är bara 17 för mig! Jag kommer väl vara uppe till 02 som vanligt haha!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Jag laddar upp för en till Zac Efron kväll med Harspray och 17 again!

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 21:42:17 följande:
    sockermängden i min slida tycks ha ökat.. hahaha.. NOT kul .. hahaha Sorry.. sitter o läser på vårdguiden
    hahahahaha!!! vårdguiden berättar de mest skumma saker
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 21:43:25 följande:
    Ja jag däckar tidigt om kvällarna.. Igår glömde jag borsta tändernaOvanligt pigg nu..
    Bra, stanna uppe och underhåll mig!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-20 21:47:57 följande:
    mjo. han har ju haft högt blodtryck..
    Precis min poäng. Det skulle ha hänt ändå, oavsett om det var Avatar han tittade på eller om det var något annat han blev stressad av.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 21:48:28 följande:
    Undra hur mkt socker man har där nere, haha!! Ökar sockermängden så börjar det växa flugsvamp ... örk!
    jag visste inte ens att man hade socker där alls {#lang_emotions_surprised}
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael