Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-21 12:34:23 följande:
    Vad mysigt! Jag har lite nerver just nu... jag planerar att vid middagen idag berätta för storebror vem hans pappa är.... Han tror idag att han inte har ngn pappa. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga...
    Oj va spännande!!! :O det kommer gå bra ska du se var så lugn som möjligt när du säger det och låt positiv så kommer han nog komma med ett par frågor som du får besvara. Men det kanske är bäst att inte berätta mera än det han frågar om? Vet inte..men du kommer klara det, du är ju hans mamma och vet bäst hur du ska hantera situationen när äter ni middag?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 13:31:41 följande:
    Min kanin är ju knäppare än knäppast :O Mamma ropade på mig och när jag kom ner stod mamma i hallen och titta på isas bur tänkte vad har hon nu hittat på.. Vad tror ni hon gör? Joo hon har hoppat upp på BUREN alltså på gallret :S
    Det har Linus gjort ett par gånger också, men det känns så läskigt för han skadar tassarna så lätt då...hjärtat har hoppat upp i halsgropen de gånger han har gjort det..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 13:36:33 följande:
    hehe.. Jag blev lite "rädd" när hon skulle hoppa ner, jag trodde mamma skulle få bära ner henne att hon ville ha hjälp men hon hoppade ner på samma ställe som hon hoppa upp på men direkt ner på golvet :O Det är ju en bit..
    men hur kom hon upp på buren? stod taket uppe eller hade ni tagit bort burens lock så den stod på golvet? Linus har hoppat upp på burens galler när det stod öppet och en gång när jag städade den så att  gallret stod på golvet. Han kan inte hoppa upp så högt om gallret sitter PÅ buren :S
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-21 13:36:50 följande:
    Ja absolut. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om han frågar varför hans pappa inte velat träffa honom förut... Jag tror inte han kommer fråga det, jag tror inte han kommer tänka på det. Men man vet ju aldrig... det är nog bara att ta det lugnt, kanske börja samtalet med att prata lite om lillebrors pappa, kanske dagiskompisarnas pappor, och på det sättet komma in på hans pappa... Vi käkar typ vid halv fem.
    Barn anpassar sig så lätt, det här kommer gå bra tror jag när han blir lite äldre så kommer det ju att komma svårare frågor men då är det lättare att vara ärlig emot honom för han är mognare.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 13:44:04 följande:
    Bevvan - Vet du vad detta är för film? Det står att den kommer 2010 och kommer kosta 59 kr :O www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=...=
    Konstigt, den har jag aldrig hört talas om...men den är ju gjort för jättelänge sen, så den blev väl antagligen inte så känd...underligt att det inte står om den på imdb.com iaf...inte vad jag har sett åtminstone..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 14:05:31 följande:
    Finns bilder på bdb så du kan titta.. och Isas bur har inget tak att öppna..
    vilket datum?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 15:09:52 följande:
    vad roligt =)
    Aa det är några dansvänner till mig som har sitt slutprojekt innan de tar studenten, så då har dem gjort en danstävling som ska ha avlsutning ikväll där publiken får röst fram sina favoriter!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 15:19:16 följande:
    Hur många av er dricker kaffe??
    inte jag iaf, vadå da?
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael