Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-21 22:47:36 följande:
    Nä nu vart jag fan ledsen =( Bevan den där sidan som du skickade New Moon på filmen är inte tillgänglig :(
    nej filmerna tas bort lite då och då, men det är ju bara att gå in på watch-movies som jag skickade förut och hitta ett nytt klipp..fast klippet funkar fortfarande för mig...pröva att klicka på den här länken

http://loombo.com/cbutlp1k156d/T.N.M.R5.Parlin.WEREWOLF.flv.html
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 22:56:58 följande:
    Har du tryckt så du kommer till filmen?? Ja men då hade det ju inte varit en massa bråk och tjafs. Så nu känner jag mej inte som en i gänget faktiskt tyvärr
    Jag pratade om att Kiki erbjöd dig att hänga med för bara någon timme sedan.

Det enda bråk och tjafs som har varit är att du har blivit arg över småsaker som inte ens är relevanta. Som t.ex. idag..det där med kaffet. Varför blev du arg över det? Det var ju ingen konstig fråga jag ställe, jag undrade bara vad anledningen var till att du skulle tvinga dig själv att dricka det. Och det stod en sak på FB och en annan sak här, jag ville bara veta vilket som var det rätta.
    Du blir så otroligt upprörd över minsta lilla grej och vill inte ha debatter med oss.
    Vi älskar att ha debatter, det är därför vi hänger på forum! Ska man inte ens kunna diskutera något med dig? Vad är det för kul då?

Jag håller inte alltid med om det dem andra säger, men då berättar jag det lugnt och sakligt utan några sura miner. För det finns väl ingen poäng i att bli sur bara för att man hamnar i en debatt?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 23:08:02 följande:
    Det har varit över MJ oxå.. Och jag har inte sett att hon har frågat för jag har inte läst så mkt.
    Okej, men du har blivit tillfrågad iaf. Så det kan du inte säga något om
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 23:11:35 följande:
    Det är synd att det är så dålig grafik på skiten på den sidan =(
    det beror på vilket klipp du tar, men den som jag skickade tidigare idag var den bästa grafiken jag sett hittills iaf...kommer nog inte komma så många som är så bra på ett tag
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 23:10:50 följande:
    Det är ju ganska svårt att göra en "dejt" när alla bor så långt bort =( Det är väl jag, du booboo, Bevan och Mona som bor mitt i sverige typ. Och Ogabinne bor nere i Landskrona eller vart det var *ler* hehe.. Men det vore kul och göra faktiskt. Men då ska man ha pengar och jag åker ju till London så måste spara till det oxå.. Hmm..
    jomen nu har ju båda vi körkort nu så då kan vi köra bil vart vi än ska, palla ta tåget liksom
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 23:21:36 följande:
    Mjo, men då ska man få låna en bil oxå..
    Använder dina föräldrar bilen ofta? Om du ska på en sån här utflykt så borde dem väl va schyssta nog att låna ut den?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 23:33:19 följande:
    Beror på om mamma jobbar eller inte. Hon jobbar ju natt.. Så det är mkt hon som styr om jag får låna bilen eller inte just då..
    okidoki
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-21 23:41:55 följande:
    Yess. Så vi får väl säga några datum eller något sånt så får jag kolla om det går då.. Men jag kan inte mellan 30 april-4 maj
    då får vi hitta nån annan dag
    Sing for the moment
  • Bevabus

Oj så sent det blir för mig...måste ju se klart New Moon, man kan inte bara lägga sig när det är som mest spännande! Det kan bara en galning göra!

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael