Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-23 21:01:06 följande:
    Jag vetefan.. Han kom in i köket o visa att han tappat tanden. Han var coollugn. Ja ba, VILLE! Hihi.. Jag hörde ju ingen duns eller gråt.. Hörde bara att barnen busade i vardagsrummet. Skrattade o hade det bra.. Jag fråga hur han lyckades slå ut den. Han sa att han hoppade på Puma.. öhm.. Okeeej.. Syrran är hård, haha! Men tanden har jag iaf tejpat in i hans bok o antecknat Jag spar på allt när det kommer till barnenMen jag har bett Viktor ringa tandläkarn på måndag. Dom kankse vill ta en titt eller nåt..
    hahaha tuffa ungar! Vilken av tänderna var det?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-23 21:09:42 följande:
    Bev, har du lust o hoppa in på msn? Eller du kanske inte kan se tvn o datorn samtidigt?
    hoppar in nu!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-23 21:54:34 följande:
    Så häslade du inte på mig? Du var ju nästan hemma hos mig ju
    Var jag?? hoppsan som sagt, geografi är inte min starkaste sida hahaha!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-23 22:36:09 följande:
    Vad hände med tjejen som hoppade in från det blå med ett "God Morgon" och länk till sin blogg i morse och sen bara försvann?
    Jadu...verkar som hon bara ville göra reklam tyvärr :/ trist
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-23 23:23:37 följande:
    Ja är ju typ 6 mil eller nått sånt till Nyköping . Nästan grannkommuner ju...
    mona83 skrev 2010-01-23 23:26:47 följande:
    Kan ju säga att geografi inte är min starka sida heller.Kör mot Helsingborg på mortorvägen sa min lärare när vi övningskörde med lasbilen och skulle frakta grus nånstanns. Jag tänkte direkt att jaha, åt vilket håll är helsingborg då :-/.
    jahaaa

haha, jadu! på min lilla uppkörning så körde jag först emot Oslo när jag skulle till Stockholm...liksom va fasen, jag trodde E18 bara gick åt ett håll hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus

Alltså fan fan fan...har fått lite problem med tvångstankar de senaste dagarna...har fått tillbaka en grej jag gör med ögonen, jag blinkar så det nästan känns som ticks och det nästan krampar i kinderna :S
    Håller på och försöker vänja mig av det för jag tänker verkligen inte gå och bli sjuk igen! Men det är jättesvårt och jag får ju ont i huvudet och spänner mig konstant. Att kolla på film är jobbigt för då fokuserar jag ju rakt fram hela tiden och då får mina ögon fnatt.
    Måste, måste, måste sluta...

Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-23 23:31:19 följande:
    Barnens pappa skrev i ett sms för nåra kvällar sen att han var nykär men att tjejen inte vet om det. Då hade han hela dagen skrivit sms om hur sexig, snygg söt osv jag var i hans ögon. När han inte lyckades med den taktiken började han med vilket svin han hade varit mot mig och att det var därför jag hade lämnat honom och att han aldrig skulle kunna hitta en sån trevlig och go tjej igen.... Jag bara kände när han skrev att han var kär att jag INTE vill veta i vem.Idag bjöd han ut mig på fika eller kina nästa vecka....
    Haha! Oh my..när det inte hjälper att flörta så försöker han göra dig avis. Fånig han är
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-23 23:48:21 följande:
    Jag fundrar allvarligt att tacka ja, typ fixa barnvakt och gå ut en kväll med honom och ha nått lite uringat på mig
    Egga upp honom totalt och sen dissa honom som fan när dejten är slut
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-24 01:15:20 följande:
    aha vi har något gemensamt, min farmor bor oxå där =)
    Fast min farmor bor i Flen, hon ligger bara på sjukhuset i Katrineholm för det finns inget sjukhus i Flen
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael