• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:01:16 följande:
    Sandra: jobbigt. Kanske legat eller suttit konstigt så ngt kommit i klämm. Eller nej, det är för att du har sytt! Är man inte van så får man otroligt ont i ryggen i början, innan man hittat den perfekta ställningen och hållningen för att undvika det. Nu är mina knoddar lagda o sover, tvättmaskinen är färdig så jag ska hänga tvätt o sen - Hoppa i badet med Mr MJ. Ohlala!
    mjo kan nog vara dä.. Har ju sytt två dar i rad..
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-29 11:58:00 följande:
    Ja visst är det mysigt konstigt december-väder dock...bara dimma ute idag...jag gillar visserligen dimma men känns lite fel nu när det närmar sig jul...
    Ja idag var det inget vidare jul väder....

När vi gick in i värmen och satte oss på en bänk och käkade lite frukt så kom jag och tänka på Mj. Tänkte på hur mkt han säkert älskade julen, umgås med sina nära och kära. Så tänkte jag på hans familj nu hur deras jul kommer se ut i år .
    Direkt kändejag mig jätte lessen, all julstämning var helt bortblåst....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 17:58:19 följande:
    Mona: Nu är det bara i morgon kvar. På tisdag är den den 1, dagen då biljetterna senast skulle släppas. Tror du de håller datumet? Tycker de borde öppna upp sidan med lite information nu...
    Nja jag vet faktkist inte om dom kommer kunna göra det, antagligen inte eftersom sidan ännu inte ligger uppe....
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 19:16:13 följande:
    Nja jag vet faktkist inte om dom kommer kunna göra det, antagligen inte eftersom sidan ännu inte ligger uppe....
    Nää... tycker de är så drygt. Man går o är nervös hela dagarna för att det är på gång o jag är livrädd att jag ska bli utan!
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 18:17:53 följande:
    Mitt stora grekiska bröllop heter filmen va? Den går på fryran kl 21 iaf. Tycker jag är himla rolig.
    ¨
    Den har jag nog inte sett, men jag ska kolla på Troja kl 21 på trean
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:17:12 följande:
    Nää... tycker de är så drygt. Man går o är nervös hela dagarna för att det är på gång o jag är livrädd att jag ska bli utan!
    Ja man gör ju det, så fort man har en dator i näreheten så måste man bara kolla...
  • Ogabinne

Alltså, jag är nu helt inställd på att jag ska ha en biljett o den ska kosta under 1000-lappen för det är det jag har sparat till biljetten. Jag är HELT inställd på att jag ska åka. Jag KOMMER antagligen inte ens få tag i en biljett, ändå är jag inställd på att jag SKA åka. Så, vilken jävla smäll det kommer bli om jag blir utan!

• Ogabinne

Kom att tänka på en sak Mona. Det stod ju att priset skulle börja på 50 euro. Och när jag googlade efter biljetter så hamnade jag på en länk som gick till E-bay. Det låg inga biljetter där såklart efetrsom det inte släppts, men tänk om de kommer hamna på E-bay för budgivning. Priset kommer ju bli aphögt isf...

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:19:57 följande:
    Alltså, jag är nu helt inställd på att jag ska ha en biljett o den ska kosta under 1000-lappen för det är det jag har sparat till biljetten. Jag är HELT inställd på att jag ska åka. Jag KOMMER antagligen inte ens få tag i en biljett, ändå är jag inställd på att jag SKA åka. Så, vilken jävla smäll det kommer bli om jag blir utan!
    Jag är dessvärre helt tvärtom, jag var inställd på att jag skulle åka men nu på senare tid så börjar jag känna att jag inte alls kommer att komma i väg. Men jag tänker iaf försöka att få en biljett för jag vill åka
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:21:36 följande:
    Kom att tänka på en sak Mona. Det stod ju att priset skulle börja på 50 euro. Och när jag googlade efter biljetter så hamnade jag på en länk som gick till E-bay. Det låg inga biljetter där såklart efetrsom det inte släppts, men tänk om de kommer hamna på E-bay för budgivning. Priset kommer ju bli aphögt isf...
    Ja då blirt dom dyra, men det låter så konstigt om dom skulle auktionera ut biljetterna om det är för fansen. För det lär ju bara vara rika som kommer få biljetter då... Känns helt galet och det hade Mj aldrig velat....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael