• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-29 20:53:22 följande:
    *gråter* BOKSTAVLIGT TALAT! Första gången på alla dessa månader som han varit död som jag gråter :'( Jag har försökt att hålla mig stark av nån anledning..
    Jag har grinat till och från sen han gick bort, massor i början. Så fort man bara tänkte på namnet Mj, lyssnade på nån låt tex will you be there, när det 13 juli kom och man kom på att idag skulle hans konserter börjat osv.
    Idag på stan försvann jul glädjen när jag började tänka på honom, att han nog älskade julen och umgås med sin lilla familj osv...

Jag ska kika på den där intervjun sen efter Troja...
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 21:10:07 följande:
    Jag har grinat till och från sen han gick bort, massor i början. Så fort man bara tänkte på namnet Mj, lyssnade på nån låt tex will you be there, när det 13 juli kom och man kom på att idag skulle hans konserter börjat osv.Idag på stan försvann jul glädjen när jag började tänka på honom, att han nog älskade julen och umgås med sin lilla familj osv... Jag ska kika på den där intervjun sen efter Troja...
    Grinade som en tok efter permiären på This is it . På vägen hem var jag tvungen att stänga av hans musik, bara att höra honom gjorde att jag grät...
  • Ogabinne

Hoppla hej, nu läste jag på ett ställe att priset för biljetterna kommer bli mellan 50-150 euro... jag har bara 100 euro!

• Brooke
    mona83 skrev 2009-11-29 21:10:07 följande:
    Jag har grinat till och från sen han gick bort, massor i början. Så fort man bara tänkte på namnet Mj, lyssnade på nån låt tex will you be there, när det 13 juli kom och man kom på att idag skulle hans konserter börjat osv.Idag på stan försvann jul glädjen när jag började tänka på honom, att han nog älskade julen och umgås med sin lilla familj osv... Jag ska kika på den där intervjun sen efter Troja...
    Antingen går du in på min blogg för där ligger alla 6 delar uppe =)
    http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
    Där behöver du inte gå in på youtube, där kan du trycka på alla samtidigt sen pausa den och låta dem stå och ladda sen kan du titta på dem efter varandra utan att vänta på att dem ska ladda klart.. =)
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 21:23:48 följande:
    Hoppla hej, nu läste jag på ett ställe att priset för biljetterna kommer bli mellan 50-150 euro... jag har bara 100 euro!
    Men då... .
    Jag undrar vad dom är ute efter med såna höga biljettpriser?
  • Ogabinne

Och nu har jag läst på flera ställen att biljetterna ska släppas 6 december... varför skrev de senast 1 december... va fan, jag blir ju förvirrad!

• mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 21:28:49 följande:
    Men då... .Jag undrar vad dom är ute efter med såna höga biljettpriser?
    Jag hoppas att dom kommer gå på närmre 50 euro. Men jag nästan kände på mig att dom skulle kosta mera...
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 21:28:49 följande:
    Men då... .Jag undrar vad dom är ute efter med såna höga biljettpriser?
    Jag vet inte... från början var priset 250 euro, o nu hade de sänkt till 50-150... undrar om det kan bero på vilken plats man väljer. Långt fram/långt bak liksom?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 21:29:07 följande:
    Och nu har jag läst på flera ställen att biljetterna ska släppas 6 december... varför skrev de senast 1 december... va fan, jag blir ju förvirrad!
    Ja och i den här takten blir väl inte biljetterna släpta förän i juni
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 21:30:12 följande:
    Jag vet inte... från början var priset 250 euro, o nu hade de sänkt till 50-150... undrar om det kan bero på vilken plats man väljer. Långt fram/långt bak liksom?
    Alltså jag betalar gärna för en dålig plats, bara den inte är jätte dyr
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael