• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 15:09:49 följande:
    haha jooo ni måste se den! Fast man måste verkligen läsa böckerna innan för att förstå allt och tycka att det är sådär FANTASTISKT bra som vi Twilight-fans tycker Jag fastnade ju direkt för filmen. Men min kompis och syrra fattade inte alls poängen med filmen när de såg den och jag tjatade om att de skulle läsa böckerna och sa att "ni KOMMER att älska Twilight, jag lovar". Till slut så läste de första boken och några veckor senare var alla fyra böcker utlästa och kan man tänka sig...de är numera BESATTA!
    Mjo.. Man lär väl läsa the books.. Samma som med sagan om ringen.. Men där läste jag bara Bilbo. Och det var ju bra. FIck jag lite hum om filmerna
    Planen var att läsa bockerna först. Viktor har dom alla.. Men jag orkade verkligen inte...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 15:10:24 följande:
    Mamma och syrran baka lussebullar nere i köket nu.... Åhh va gott med varma, nybakade...ska sno åt mig några sen
    Jävla fubbelibabba
  • Bevabus

nej fy...de är såååå dryga...även fast berättelserna är helt fantastiska..

BooBoo skrev 2009-11-29 15:15:27 följande:
    Mjo.. Man lär väl läsa the books.. Samma som med sagan om ringen.. Men där läste jag bara Bilbo. Och det var ju bra. FIck jag lite hum om filmerna Planen var att läsa bockerna först. Viktor har dom alla.. Men jag orkade verkligen inte...
  • Bevabus

du får väl ta dig en sväng till västerås och hämta bullar men då måste du lämna av lite pepparkakor

BooBoo skrev 2009-11-29 15:16:01 följande:
    Jävla fubbelibabba
  • KikiBoo

Jag sa till Viktor på skoj att jag köpt en MJ klocka.. Jag ville ju bara ha den där blicken .. Blicken att jag köpt nånting helt onödigt, haha!
    Men han sa bara att Ville kan få en sån i julklpapp... Ehm! Okeeeeej

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 15:17:09 följande:
    du får väl ta dig en sväng till västerås och hämta bullar men då måste du lämna av lite pepparkakor
    It's a deal
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-29 15:22:38 följande:
    Nu blir det Ace Ventura When Nature Calls :P Älskar scenen då han sitter i noshörningen och det blir varmt och så,, sen kommer det en familj som tror att den föder HAHA!
    Jim Carey is the shit..
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-11-29 15:25:44 följande:
    Jag sa till Viktor på skoj att jag köpt en MJ klocka.. Jag ville ju bara ha den där blicken .. Blicken att jag köpt nånting helt onödigt, haha!Men han sa bara att Ville kan få en sån i julklpapp... Ehm! Okeeeeej
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael