-
Jag är uppe med månenBevabus skrev 2010-01-12 09:59:37 följande:När man är uppe innan solen, DÅ vet man att det är illa
haha
-
Jamen hallojsan ladies..
Kom hem efter 15 idag.. Sköööönt.
Idag har vi vart heta i våra kläder. Jobbat i kök. Jag o en till har vart i serveringen. Serverat gäster mat .. Tre poliser. Galet
Lärt mig kassan..
Lärt mig bära två tallrikar på en hand. Coooooolt :D
Helt slut. Ont i ryggen. Stått hela dan.. Jag vill sooooova.
Men... Jag ska nog ta en bit choklad...
-
ohyeah! Jag är hårig o nakenBevabus skrev 2010-01-12 15:53:52 följande:Jasu du är varulv du aooouuuuuuuuu
-
Jasså?Bevabus skrev 2010-01-12 15:57:37 följande:Häftigt! Du har blivit som Älvdalsmamman i "familjen annorlunda"!
Ska ta o titta på avsnittet ikväll..
Och jag måste lära mig säga ok ist för aight, hahaha!! -
Har jävulsk huvudvärk. Nyduschad.. Ska dricka varm choklad o titta på Familjen Annorlunda. Bara tv4Play vill funka. Gah!
Sen ska jag sova. Är så trött..
-
aaaaaaaooooooooow
Godmorgon godmorgon alla! Ligger ni o sover...?
Jävla tv4Play. Krånglar alltid för mig.. Familjen Annorlunda gick knappt att titta på.. 44 min tog kankse 1.5 tim.. En sek.. Sen uppehåll 5 sek.. Hack hack hack... Ploppa upp ruta att det är fel på filmen.. Jävla.. Jävla.. JÄVLA!!
Jag vill ha tvkanaler
Känner mig lite tlött... I helgen ska jag fanimej sova...
Vad händer idag då? .... Få se vad jag ska göra.. Majonäs kanske, haha!
Adios!
-
Nån som är sugen på denna då?
Michael Jackson Opus - An Official Tribute
A Great Gift and Keepsake For Future Generations
www.michaeljackson.com/us/news/michael-jackson-opus-now-available-through-michaeljacksoncom
-
öhm.. Jag testar igen..BooBoo skrev 2010-01-13 05:57:07 följande:Nån som är sugen på denna då? Michael Jackson Opus - An Official Tribute A Great Gift and Keepsake For Future Generations us/news/michael-jackson-opus-now-available-through-michaeljacksoncom" target="_blank">www.michaeljackson.com/us/news/michael-jackso...#top
www.michaeljackson.com/us/news/michael-jackson-opus-now-available-through-michaeljacksoncom
Funkar de inte går de väl kanske att kopiera texten... -
Hej! ......
-
Har ni fått en tårta?