Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-13 17:36:03 följande:
    Men hur fungerar det? Går läraren igenom hur ni ska göra sakerna innan och sen kommer gästerna, eller får ni läsa från böcker?
    Tis-Fre är vi i köket.  Mån teori.
    Komvux Restaurang heter de. Så vi jobbar. O gäster kommer o äter mellan 11-13 ..
    8 på morgon samlas alla kallskänkor. Det ska göras salladsbuffe, dessert, dukning.. osv.. Kockarna lagar maten så de behöver inte vi tänka på. Och bagarna brödet...
    Sen så ska även maten ut till dagis, skolor o äldreboende.
    Så fram till 11 jobbar vi o "sliter" .. Då ska allt va klart.. Det finns massa kockböcker som vi kan titta i. Sen går lärarna fram o tillbakar o kollar läget.. Hjälper till om de behövs..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-13 17:35:26 följande:
    JA! Och jag måste ha lite DNA nästa gång vi ses så jag kan klona dig en dag!
    Bara att plocka
  • KikiBoo

Läggdags för mig med.. *snark*
    Imorrn tar jag tåget.. Jag hatar att köra bil. SPEC om det är mörkt o dimmigt. Imorse var det så jävla dimmigt. Såg inte ett jävla skit.. Låg o fes i 60-70 på 90 vägen. Det var riktigt hemskt och obehagligt.. Trodde jag skulle dö.

Well.. Night night!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:45:55 följande:
    Förut har det bara stått "våren 2010" men nu har jag hittat mera!! Preliminärt datum är 3 mars kl 22.00 i SVT1. Remember that girls!
    Oh I will
    BILL
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-13 21:10:04 följande:
    Nej nu blir det Törnfåglarna här i brist på annat. Titta på min snygga präst Just det ja Booboo.... Jag har kommit på fler än han som spelade Mj i amreican dream som jag ska ha sex med i himlen. Freddie Mercury och Richard  Chamberlaine oxå.... Du ser, typ bara bögar på min lista
    hahahaha!!! 
  • KikiBoo

Godmorgon!

Läst igenom nu till min grötfrulle...

Snackat vikt ser jag.. Ja nu kommer jag ju självklart gå upp. Hade jag inte vart på tjocken hade även då velat gå upp i vikt .. ca 177 o väga runt 56kg är lite tycker jag... Men jag har äntligen slutat bry mig om min vikt.. Jag har blivit gammal, haha! Jag får lov att vara en nöjd långpannkaka   Men få se nu efter 3.an.. Kankse har turen o bli lite större. Men tror knappast de.. Kilona bara rasar..
    Träna vill jag även göra.. Inte för att gå upp eller ner utan bara för att må bra i kroppen.. Men ORKA!!

Zumba lät för övrigt kul

Tåg går 7.10..  Ska bli så skönt o jäsa på tåg

Ha en bra dag alla!

• KikiBoo

Hej små pullor...

What a day.. SJ kan ju stoppa upp nåt i röven.. Tåget var inställd. Buss skulle ersätta. Buss kommer inte.. Det står en klunga med resenärer o väntar. Kallt som fan..
    Efter 30 min får jag nog. Gr hem o hämtar bilen. Messar läraren o säger att jag blir sen.. Kom till skolan 8.40 ...
    Så jävla irriterande..

Dan i övrigt har vart bra Jag har svullat i vanlig ordning o haft en superbra dag
    Idag svullade jag chokladmousse. Oh yeah! Jag stod med slickepot o slicka ur de allra sista ur en gigantisk bytta. Himmelriket för mig..

Nu ska jag hoppa i säng. Först ska min käre sambo massera mig. Min rygg. Stå från 8-13 känns vill jag lova..

Ska läsa igenom lite snabbt oxo..

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-14 10:08:59 följande:
    Hahahahahaha Boo pratar bara snusk. SnuskBoo! Vad gör Pia idag?
    Hahaha! Meh! SnuskBoo. Taskmört
  • KikiBoo
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-14 10:17:35 följande:
    En dag Sofie, en dag, DÅ ska du o jag ut i stora världen!
    bor ni nära varandra?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:37:06 följande:
    Jag är rätt glad att det bara är en person i tråden som har pojkvän faktiskt, annars skulle jag vara så avundsjuk på er haha
    antar att du syftar på mig, haha ... O du.. Det heter fästman
    Så fult ord{#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael