Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Pizza ikväll. Homemade. Vi gör en egen HAWAIIIIIII  *hula hula*  Vikke har gjort en mmmmmgod dipsås till.
    Sarah med family kommer oxo i joinar oss.. Najs bajs!

Jag såg nån på fejjan som hade skrivit nåt om zumba i sin status. Då tänkte jag på dig Ögonbryn

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-16 17:44:25 följande:
    Hahahahaha jag förstår det, så som jag tjatar om min zumba lär ni snart slänga ut mig.
    Haha!! Det låter ju skitkul Kanske man skulle testa på när 3an är ute{#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo

Pizzakvällen avslutad!
    Jag är så mätt.. Och så jävla trött.. Nu hoppar jag i säng..

Godnatt!!

• KikiBoo

Morsning korsning everyone.. Sovit gott?
    Söndag... Idag så..  Tänkte fixa med Pumas knacklåda till dagis. Sen vet jag inte så mkt mer.. Chilla.
    Ah! Och två vänner får nog barn idag

• KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-16 22:13:56 följande:
    Nej jag hatar verkligen att ha kalas.... Det var kanelbullar, chokladsnitt, drömmar och nått nytt som jag aldrig gjort förut knäckflarn
    Kalas är skoj tycker jag   Alla ungarna som röjer o gapar. De vuxna som slurprar kaffe .. haha!
  • KikiBoo

Jag måste va den enda i hela världen som inte sett Bröderna Lejonghjärta.. Jag har sett början, innan dom kommer till.. till.. de där landet.. Jag har namnet på tungan

• KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-17 09:59:41 följande:
    Om det kom så mkt ungar ändå. Är bara släkten och det finns bara ett barn i mina barns ålder i släkten och han är hos sin pappa. Annasr är det vuxna och tonåringar. Har inget dirket barnkalas och vet inte om jag nånsin vill ha det heller....
    Det brukar komma mellan 5-8 ungar här. Lagom! Mest kusiner. Sen massa vuxna. Så vi brukar vara en del..
    Jag tycker det är kul o fixa. Baka, blåsa ballonger, blåsa serpentiner (heter de så? haha)
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-17 10:00:27 följande:
    Nangijala....
    JAAA
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-17 12:09:42 följande:
    nu är ni sådär tysta igen....
    Bööh! {#lang_emotions_ghost}
    Jag donar sörrö...
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-17 11:18:06 följande:
    Har inte så många små kusiner ännu. Bara jag och ena brorsan och ena "syrran" som har barn. Men brorsans son bor inte hemma och vi duger inte åt syrran, så hon kommer aldrig och firar oss. Så har slutat firat dom... Kanske jag ska hyra in dig då i sommar när det är dags nästa gång?
    Svägerksan har två kottar o en kusse från Holland.. Mera kussar tack
    Sen resten kompisar till barn..
    Ja hyr in mig du
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael