Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-24 21:07:08 följande:
    Bara för det får du inte smaka.
    Jag vill ändå inte smaka din apa!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Shoho, jag vaknade vid 9 men somnade om ibland. Grannen hjälpte dock till med att väcka mig flera gånger genom att dra igång borren. Åh det ljuva ljudet

Sing for the moment
  • Bevabus

Jag har just skickat in två uppgifter till skolan! Säg att jag är duktig! SÄG DET! SÄG DET!!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-25 13:12:32 följande:
    Du är SKITDUKTIG!!!O jag är avundsjuk... jag vill också skicka in uppgifter som jag aldrig tar itu med. Snart blir jag väl utslängd... Jag lovar här dyrt och heligt att senast fredag ska jag ha skickat in allt. Hör ni det nu??
    Jag ska hålla reda på dig så att du gör det!! För du kommer att göra det!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-25 13:35:34 följande:
    Tack. Tror jag behöver en liten pusch just nu. Någon att berätta hur duktig jag varit för när jag väl fått in dom. Just nu känns det så där att ingen ser mig ändå. Lite fjantigt men det blir ju lätt så.. Idag ska jag få iordning på hela plejset här, så har jag inte det över mig sen. Då har jag 4 dagar på mig att vråljobba. Skulle kännas så skönt att säga "jag är ifatt" när veckan är slut, för det har jag inte kunnat säga på flera månader.
    Det fixar du! Ge dig själv något att se fram emot!
    "Jag får inte gå till affären och köpa mitt favoritgodis som jag är supersugen på att äta nu, förrän jag har gjort en av uppgifterna!".
    Det funkar alltid på mig. Då blir man plötsligt VÄLDIGT snabb med att få klart allt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-25 14:37:08 följande:
    Jag tror, jag trooooor jag drack sur mjölk precis. Slukade ett helt glas utan att riktigt känna efter. Eftersmaken var lite väl skum. Eller så var det bananen jag sköljde ner med mjölken som gjorde det... jag vet inte... så var det iaf. Om nån är intresserad. Äh, jag går och gör mer nytta ist.
    hahaha lite skit rensar magen, som min farmor säger
    Sing for the moment
  • Bevabus

Jadu BooBoo...jag har sett tjugo minuter på Brüno och säger bara OMG hahaha
    Har tagit en paus nu men ska fortsätta kolla senare. Sasha håller verkligen inte tillbaka hahahahaha

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-25 15:54:50 följande:
    Hörrö Bev... Vad har ni för kända pizzerior i V-ås? För det är en känd pizzeria som förvarar sin b-sås under ugnen. Och när det börjar växa mögel så skrapar dom bara bort de. Ganska fräscht va
    men yuck! jag hoppas jag inte ätit där {#lang_emotions_surprised} men Albert's krog och Sturegatan tror jag inte är så ofräscha, dom är väldigt proffessionella......hoppas jag...

Vad heter dom som gör det?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-25 16:02:43 följande:
    Läran sa aldrig namnet. A-hole Det var en praktikant som hade vart där.. Efter den gången skicka dom inte iväg nå fler praktikanter dit..
    Fråga honom om namnet är du snäll haha säg att din vän vill vara säker på att hon inte blir matförgiftad!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael