Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-26 21:56:40 följande:
    Mm, jag gillar trams. BRA trams..
    Tycker du inte transvestiter är bra trams?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-26 21:57:18 följande:
    Hittat en film med Taylor Lautner där väldigt många skådisar är med i Så som Jessica Alba, Jessica Biel, Bradley Cooper(The Hangover), Patrick Dempsey(Greys Anatomy), Jennifer Gardner, Anne Hathaway, Queen Latifha, Taylor Lautner, Emma Roberts, Julia Roberts, Taylor Swift, Ashton Kutcher och Eric Dane(Grey's Anatomy) :O Filmen heter Valentine's day, vet inte när dem kommer men under 2010. :D Och nu har jag sett när New Moon kommer ut 20 Mars 2010 :D JEJE! Funderar på att skicka efter den på Cdon :D då jag skickar efter några saker därifrån :D
    Yep jag vet, trailern har legat uppe på youtube ett tag (Y)
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-26 22:06:43 följande:
    Hahaha nej det gör jag verkligen inte. De får gärna vara transvestiter och njuta av sina liv, men roa mig gör de inte.
    oki
    Sing for the moment
  • Bevabus

Aa precis...det var ju det där med att lägga sig klockan 22 Dumma youtube...
    Nu ska jag sova iaf. God natt

Sing for the moment
  • Bevabus

Jag är uppe! Och kissnödig, för jag drack så mycket vatten inatt. Tänkte hålla mig en stund till för det är så svårt att gå utanför mitt rum utan att väcka någon. MEN JAG ÄR UPPE VID 7 OCH DET ÄR VÄRT ATT FIRA

Sing for the moment
  • Bevabus

Tittar på avsnittet när Linda berättar för personalen att hon och Mats är ihop!

Assistenten: Nej men oj! Sa det klick?
    Linda: Ja! Det sa KLUCK!

hahaha

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-27 10:39:10 följande:
    Åååååh varför svarar ingen i telefonen när jag behöver hjälp? Nån här som vet om man får läsa en distanskurs genom en folkhögskola i en annan kommun än ens egen? Jag har hittat en kurs jag såååå gärna vill läsa under höstterminen...
    Tyvärr, vet inte..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-27 10:47:17 följande:
    Nähe, vad synd. Egentligen så måste man väl få gå kurser genom skolor från andra ställen i sverige än bara ens egen. Om mitt komvux tex inte har kurser som andra skolor driver på distans måste man väl få gå dom ändå? Man ska väl inte behöva flytta för att tillhöra kommunen för att få lov? Det låter ju märkligt isf.
    Det kan jag inte tänka mig att man måste..vore konstigt som sagt!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael