Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Va ni är tysta idag!

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 17:13:49 följande:
    Då ska jag tacka han för hälsningen och säga att pennan visst var svart
    har du skrivit till honom? {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 17:17:27 följande:
    Jag mena silver, haha Jaa.. har jag inte sagt de.. Joooooo   Mailade en av hans sekreterare. Jag vill ha en personlig häslning utav han till mina vänner, Carro o Maria som gifte sig i sommras. Jag håller på med en bröllopsbok till dom. Kul grej o ha en hälsning från Gardell Maria har vart o sett han live. Hon älskar han
    Jomen just ja, det har du sagt {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 17:27:06 följande:
    Den där bitchen i skolan som jag prata om.. Hon jobbar på donken i skrapan.. Gå o säg hej bev Idag fick man evil eye utav henne.. GAH! Jag var i serveringen i dag igen.. När jag var klar med allt som ska förbredas innan lunch så gick jag in o kollade om dom behövde hjälp där inne.. Det var rätt lugnt där inne.. Men jag städade lite o så.. Höll mig sysselsatt så gott jag kunde.. Men så fort jag stod still eller satte mig ner.. Det var inte bara jag som satt. Så stirrar hon. Så skvallra hon för en annan såg jag..  She must really hate me.. Jag tycker hon är ganska argsint av sig..Såpp! Nu har jag klagat färdigt.. I think!
    Vad heter hon? Kanske känner henne

Men gud hur orkar hon? Sitter aldrig hon och vilar? {#lang_emotions_tongue_out}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 17:32:38 följande:
    Elin! Blond, page, glasögon.. ser ganksa tråkig o alldaglig ut..Nä hon är överallt, haha! Hon kom in till serveringen o skulle börja ta betalt.. Då fråga en om hon var i serveringen.. Nej sa hon.. Då fick hon gå
    Känner inte igen henne...
    Haha okej! Förhoppningsvis ser läraren hur hon är och ger henne sämre betyg, bara för att retas ;)
    Sing for the moment
  • Bevabus

Vilken dag ska jag boka? Onsdagen den sista mars eller Torsdagen den 1 April? för mig spelar det ingen roll oavsett vilken dag vi väljer så är tiden 19:30

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 17:49:50 följande:
    vi kanske får det roligare den 1.a april april, hehe!
    haha det blev inte riktigt som vi tänkt oss, många har tydligen redan bokat

Platser:
    sektion 2:a Balkong Fond, rad 1, plats 826
    sektion 2:a Balkong Fond, rad 1, plats 827

men det duger väl så länge vi får se showen
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 18:01:17 följande:
    Förstår ingenting, haha.. Men så länge min röv har en bra plats så är jag nöjd Hur nära scen sitter vi.. typ.. ungefär.. ? Kan du rita en karta Blev det den 1.a nu?Weeeeeeho
    Det var så dumt för man fick inte se någon karta så man visste vart man satt :S men vi sitter på en av balkongerna rätt högt, en liten bit bak tror jag, men är inte säker...
    Men man ser väldigt bra från de där balkongerna så

Jajamen, den första April! Oj oj oj, det låter farligt du...
    Men vi måste fixa det här med betalningen också. Jag tänkte hämta biljetterna på fredag med mitt studiebidrag. Det blir 910 kronor sammanlagt så jag ska ha 455 kr av dig. Så jag skulle behöva få pengarna av dig rätt snart för det blir lite jobbigt att leva på 130 kr en hel månad haha
    Kan man inte föra över pengar via nätet tills folks konton? Pappa kan allt om sånt där men jag har inte en aning...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-27 18:13:38 följande:
    Viktor har internetbank så han kan föra över cash till ditt konto. Inga problem Så då kan du få pengarna i veckan.. Som snart är slut, haha! Du får påmina mig.. Kankse t om kan fixa det ikväll Maila konto o clearnr .. så ska jag länsa ditt konto Men fan va skoj
    Sounds good påminn mig om att skicka siffrorna till dig håller på o fixar mig till danslektionen nu
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael