Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-27 10:52:33 följande:
    Wah! Jag fick tag i tjejen som håller kursen och jag var så välkommen! Vad spännande. Måste skriva ansökan och skicka med en egenskriven text så får jag se om jag blir antagen. Det är en skrivarkurs btw.
    spännande {#lang_emotions_laughing} det fanns en tid då jag också gärna hade gått en sån, men intresset gled iväg lite..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-27 10:53:42 följande:
    Nej jag frågade om jag måste vara bosatt i skåne och hon svarade nej nej, du behöver inte ens bo i sverige. Vilken tur då. Men vad läskigt att ansöka till en kurs där de ska bedömma min skrivarförmåga först... Jag sa att jag skriver poesi och det var helt okej att skicka med.
    Det kommer gå skitbra tror jag
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-27 11:35:37 följande:
    Så ja, nu snöar det... Igen!
    Vi har haft snöstorm här i ett par timmar nu, det kommer verkligen MASSOR och det blåser! Mysigt tycker jag, men det känns som att våren borde komma snart!
    Det vet man ju hur det blir med dock...kommer vara slask fram tills Mars...hellre snö än slask
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-27 12:34:08 följande:
    Bevan - Vart hittar jag tråden du är med i då du tittar på Familjen annorlunda. SKa nämnligen kolla på avsnittet sen efter jag duschat, Skulle vilja läsa lite =)
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m49844456.html

Carola, Mirka och Tina hänger också där!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Mirkamu - Mirka
    Tinkka - Tina
    Trollungarnas mamma - Carola

Brooke skrev 2010-01-27 12:45:36 följande:
    ja jag läste det i din blogg =) Vad har dem för användarnamn så man vet vad dem heter =) hehe
    Sing for the moment
  • Bevabus

Usch pirrar i magen...måste ringa angående praktik....gillar inte att ringa jag vet att hon jag kommer prata med är uuuurtrevlig men ändå så är jag en fegis..

Sing for the moment
  • Bevabus

Jag klarade det!!! och hon var lika trevlig som alltid och sa att det gick superbra att jag fick praktik dom veckorna...gaah orkar inte vänta tills det roliga börjar!!!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-27 13:38:27 följande:
    hehe.. hatar själv oxå att ringa men när det väl gäller så.. Nu sitter jag i kö till tele2 och det tar 10-15 minuter innan man kan få prata med någon :S
    Ja när man väl pratar så brukar det gå rätt bra, såvida man inte pratar med en sån där dötrist person...eller nån som säger saker vid helt tillfälle så det blir jobbiga tystnader..
    Sing for the moment
  • Bevabus

Fan va jag älskar "I en annan del av Köping", bara jag som sett det?

Mickes verison av "Ta mig till havet"...
    "Ta mig...ta mig...ta mig..."

Sing for the moment
  • Bevabus

Ibland är det inte lätt att vakna upp från en middagslur jag kan jag säga Er. Fy fan...
    Jag visste att jag skulle göra NÅGOT viktigt och var stensäker på att jag hade missat det.
    "Nej, nej, nej, nej! Varför var jag tvungen att somna för??"
    Sen kom jag på att jag hade danslektion kl 20:15 då var jag inte lika stressad längre

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael