Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-31 00:05:28 följande:
    Kolla in den i morron kväll. Är den bra så lär man ju fastna Har gått i tankarna att kolla på Elvis & me igen
    Ooh ja den är också bra
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-31 00:10:01 följande:
    Den är ju det och jag vet ju att man måste börja kolla tidigt på kvällen eftersom den är beroende framkallande och man inte kan sluta kolla
    Ja jösses, när man väl börjar kolla så tänker man "äsch, såå lång är den ju inte"...men den bara fortsätter och fortsätter
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-31 00:14:56 följande:
    Ne så tänkte jag iaf när jag kollade på förra gången, tog aldrig slut... Kollade ju klart på första delen och en bit in på den andra på en kväll och kl var typ 2 eller nått när jag gav upp
    Sing for the moment
  • Bevabus
    L jung skrev 2010-01-31 01:13:19 följande:
    Kanske inte finns någon online här nu, såhär sent... men MÅSTE bara länka till ett youtube klipp som fick tårarna att flöda här!!
    ">

" target="_blank">

vilken känsla, vilken beröring!!!! Rätt in i hjärtat på mig i alla fall !!!!!
    Jag älskar Beyoncé, men det där var bara en massa gapande och hoppande tycker jag...
    Och så är jag rätt trött på alla dessa hyllningar. Blir mest bara arg för det kunde ha gjorts tidigare, när MJ levde och det känns som att det kommer ut en massa hyllningar nu "bara för att". Jag har bara hört någon enstaka som jag tyckt varit helt underbar och fantastisk. Jag önskar att jag själv hade hyllat Michael mera än jag gjorde när han levde, men nu är han borta och folk har insett alldeles försent hur fantastisk han var.
    Sing for the moment
  • Bevabus

Just ja Puffen! Vad var det för spännande du pratade om förut?? {#lang_emotions_laughing}

Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-31 10:25:59 följande:
    Fan, fan fan . Blir det en vet kostnad här istället för reservdelar till bilen...Svante har inte åtit nått sen igår han bara ligger....Där han har tappat päls vid öronen har han fått mjäl och så är det en rund fläck på ryggen där pälsen är kortare och det ser verkligen inte ut som mjäl. Tyckte det mera såg ut som svamp eller nått Får ringa distriktarna och höra med dom om dom tycker han kan vänta tills i morron eller om dom har vägarna förbi. Han är inte alls pigg  
    Stackara liten vetrinären kan förhoppningsvis ge honom någon medicin så han känner sig piggare!
    Pröva att ge honom havregrynsgröt, mata honom med sked. Låt det stå och kallna lite först så att han inte bränner sig. Det brukar ge kaniner aptit igen.
    Sing for the moment
  • Bevabus

Usch och blä vilken dålig natt jag har haft. Den där quronfärsen fick mig att må illa på kvällen när jag såg filmen men det var ändå hanterbart. Sen vaknar jag kl 7 på morgonen och ligger i en timme och funderar på att springa till toan och stoppa fingrarna i halsen bara för att bli av med den där vidriga känslan. Men fan va man hatar att spy ju
    Lyckades somna o iaf. När jag vaknar så är syrrans kille här ...igen.... och ingen har följt rådet som jag gett dem om att sätt aen lapp innanför min dörr där det står att han är här!
    Jag tog upp det med pappa nyss och han sa att han hade glömt. Såklart han hade glömt, han bryr sig ju inte på samma sätt som jag. Och syrran är nonchalant som vanligt så jag pratade med extra hög röst, pappa var rädd att dem skulle höra oss från övervåningen men då sa jag "Jag skiter fullständigt i om dem hör mig, jag VILL att dem ska höra mig säga det här! Alla är så jävla respektlösa nu för tiden så då tänker jag vara samma sak tillbaka. Det här har jag fått stå ut med i fyra jävla år!!!"

Pappa är inte den sortens person som vill bråka, han håller sig helst utanför och säger bara "ja ja, jag förstår..."....

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael