All we want for Christmas is Michael

Nej nu är jag trött och filmen är sedd. Nattinuffsan
Just ja Puffen! Vad var det för spännande du pratade om förut??
Morn morn.
Usch och blä vilken dålig natt jag har haft. Den där quronfärsen fick mig att må illa på kvällen när jag såg filmen men det var ändå hanterbart. Sen vaknar jag kl 7 på morgonen och ligger i en timme och funderar på att springa till toan och stoppa fingrarna i halsen bara för att bli av med den där vidriga känslan. Men fan va man hatar att spy ju
Lyckades somna o iaf. När jag vaknar så är syrrans kille här ...igen.... och ingen har följt rådet som jag gett dem om att sätt aen lapp innanför min dörr där det står att han är här!
Jag tog upp det med pappa nyss och han sa att han hade glömt. Såklart han hade glömt, han bryr sig ju inte på samma sätt som jag. Och syrran är nonchalant som vanligt så jag pratade med extra hög röst, pappa var rädd att dem skulle höra oss från övervåningen men då sa jag "Jag skiter fullständigt i om dem hör mig, jag VILL att dem ska höra mig säga det här! Alla är så jävla respektlösa nu för tiden så då tänker jag vara samma sak tillbaka. Det här har jag fått stå ut med i fyra jävla år!!!"
Pappa är inte den sortens person som vill bråka, han håller sig helst utanför och säger bara "ja ja, jag förstår..."....