Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-02-01 14:35:03 följande:
    Vet inte tror inte man kan känna det själv. Men visst så illar det och sånt men tror det har och göra med att jag inte borstar tillräckligt bra på det ställena..
    Okej
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 15:32:42 följande:
    Jag har tyvärr inte hunnit in mer där i helgen.
    oki!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Men åhh!! Eminem uppträdde tydligen senare under Grammygalan med ett par andra artister, thank god for youtube

Sing for the moment
  • Bevabus

Och Travis Barker spelade trummor i bakgrunden, LOVE HIM!
    Det var ett väldigt bra uppträdande, måste ladda ner den här låten{#lang_emotions_laughing}

">

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-01 15:59:54 följande:
    MVG Mitt första ever. Så jag måste få skryta lite nu Oh vad happy jag är nu. Så duktig.Haft en bra dag i skolan.. Idag igen Visste ni.. Att när tjejer föds så har vi 40% mer fett än pojkar Ni kommer få höra mkt Visste ni från mig, bara så ni vet Ska skriva en matveckolista. Imorrn börjar Vikke jobb. Barn långa dagar på dagis. Jag hämtar efter 16.. Så nu är det min tur att laga maten.. Jag är SÅ sugen på rotmos.
    40%????? Jävlar va orättvist

Grattis iaf! {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
  • Bevabus

Det preliminära datumet för True Blood Säsong 2 skulle ju vara den 3:e februari....alltså på Onsdag, men det står inget om True Blood i Svt:s tablå {#lang_emotions_undecided}
    Jag mejlade dem och frågade om det nu iaf. Det står fortfarande att serien ska börja visas i vår igen...

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 16:06:18 följande:
    Städat som en tok hela dagen, o ändå har jag typ hälften kvar. Käk på G nu iaf. Schnitzel, kroketter och bea. Smarr smarr!
    Åh schnitzel.....veg-schnitzel funkar, men det smakar verkligen inte som ÄKTA schnitzel....
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-01 16:07:26 följande:
    Vi är små tjockisaaaaar
    tjockisar är vi allihopa, allihopa, allihopa...du meeeed och jag meeeeed Pkej, dålig låt. Jag vet.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Nicole Richie twittrade just detta:
    "I was 4 years old in a studio watching my dad record We Are The World, & today I get to do it again. Excited to help make a change."
    Det låter som om dem gör en ny inspelning av den...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-01 16:33:47 följande:
    Men oooooooooh ... Hoppas Bill kommer tillbaks snart
    those eyes.....sexy, sexy, sexy
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael