Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Fy alltså...jag är alldeles yr och fortfarande sur...mår inge bra. Ingen är hemma nu iaf så jag kan lugna ner mig. Har duschat, det var skönt. Nu vill jag bara ha en massa is att äta men det finns inget i frysen så jag måste fixa det själv...det tar ju BARA 6 timmar.

Mona, hoppas det går bra för er hos vetrinären!! Sitter och tänker på er{#lang_emotions_flower}

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-31 16:17:09 följande:
    Du har verkligen ingen bra dag ida märker jag :(
    hehe nej verkligen inte {#lang_emotions_tongue_out} men vad gör man liksom... :/
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-31 16:27:43 följande:
    Såna dagar vill jag bara lägga mej i sängen och titta på film :D
    Jag sitter o tittar på Sweeney Todd, men vågar inte gå och lägga mig förrän nån är hemma igen hatar att somna då..man blir så utsatt ifall att någon inbrottstjuv skulle titta förbi....
    Fast jag känner mig betydligt säkrare i lägenheten än vad jag gjorde i villan.
    Villan var rejält läskig att gå i när man var ensam. Jag trodde alltid att någon skulle hoppa fram bakom hörnet. Här har vi kodlås, flera grindar och dörrar för att ingen ska kunna komma in. De enda jag har runt omkring mig är de närmsta grannarna och de är jättetrevliga
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-31 16:41:01 följande:
    Känner så oxå.. Dels därför jag vill flytta och dessutom trivs jag inte ute på landet längre..
    Ute på landet skulle jag verkligen tycka det vore obehagligt att vara ensam hemma....
    Fast det är ändå mysigt. Det är ju större risk att få inbrott i ett villaområde som bor precis utanför stan, än på landet iaf
    Sing for the moment
  • Bevabus

Tänk att laktosfri mjölk kan få en att må såå mycket bättre....

Sing for the moment
  • Bevabus

Vad gör alla?
    Jag är väldigt nyfiken på hur det går för Mona och vad Puffen har för fuffens för sig

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-31 18:51:16 följande:
    Jag är blå i hela ansiktet   ... haha! Ansiktsmask. Det spänner. Gaaaaah! Satt nyss i fotbad o pluggade lite..Duschen snart sen mer plugg. TRÅK!Den 27.e feb funderar jag o honeii på att gå på bio.. AVATAR Vill även se Alice som går i mars här i byn...
    Åhh den kommer ni verkligen gilla! Passa på att ha en blå ansiktsmask på bion också
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-31 20:13:51 följande:
    Okej, men hon förbjuder sin pojkvän från att åka till USA med sin familj, hon är inte bjuden. Hon är rädd för att pojkvännen ska dö när han flyger :S Det känns som om allt bara handlar om henne och ingenting om honom :S
    Jupp...
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael