• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Drack du MJÖL???? :O

Brooke skrev 2009-11-30 23:10:09 följande:
    Ja men tog sista glaset med det idag.. Drack faktiskt mjöl till middagen idag =) Och har bara druckit ett glas med julmust.. Juice är bättre än läsk iaf.. Och om vi ska hård dra så är ALLT onyttigt..
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 23:04:30 följande:
    Men HALLÅ, 1 timme kvar till 1 dec och sidan är inte uppdaterad än :-/
    Ja, bara ge dom. På dom bara.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:09:43 följande:
    Nej den är röd.. ska se om jag kan googla fram den
    Ah, vad bra. Då har vi inte den redan.
    Köpte en på en bokrea när tobias var helt nyfödd. Den kostade 9 kr. Disneys jul, den där som går på tv på julafton....
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-30 23:09:24 följande:
    Men biljetterna skulle ju börja säljas den 1 dec har jag för mig, så då borde ju sidan uppdateras först... Kan ju inte släppa sidan och biljetter samtidigt ju :-/.
    Joo, men jag tror nog att dem menar deras tid och inte våran tid.. Annars är dem ju tvungna att släppa dem inatt alltså natten till idag, eftersom Kin ligger ju rätt långt fram..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:04:17 följande:
    Juice o läsk innehåller väl typ lika mycket socker o skit. Och i juice finns frukt, o frukt innehåller väldigt mycket fruktsocker. Men cola innehåller ingen frukt. men i reklamen för Malaco Juicy säger dom att socker är inte en del av naturen, men naturen kan vara en del av det goda. Och det är det som gör det okej att njuta av nya Malaco Juicy. Så om jag droppar några droppar citron i min cola blir min cola en del av naturen, och jag kan njuta hur mycket jag vill. Ni HÖÖÖR ju bara! Ni klarar er inte utan mig. Jag är expert på allt.
    hahahahahahaha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • guild
    Brooke skrev 2009-11-30 22:48:54 följande:
    Hehe.. Joo det har vi säkert. Synd att inte FL håller koll på sånt =) Då hade vi kanske funnits med på första sidan =9 *ler* Men visst är vi flitiga =) Det är jag glad för att jag gick in i den första tråden för annars hade jag inte träffat på dessa otroligt trevliga tjejerna *host*kvinnorna*Host*
    ...får tipsa om ert rekord...ni förtjänar en första sidesplts!
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:10:28 följande:
    Jag följer receptet på paketet Men ta msk om du vill. Så länge du tycker om de
    Hmm, finns det ett recept på paketet :-/. det har jag nog missat
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:09:06 följande:
    Jooo citron i colan är grejt, OCH colan blir en del av naturen. Vem behöver kostexperter egentligen. Jag är ju grym på detta.
    Ja! Jag mste hlla med.. Det ÄR gott
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-11-30 23:10:09 följande:
    Ja men tog sista glaset med det idag.. Drack faktiskt mjöl till middagen idag =) Och har bara druckit ett glas med julmust.. Juice är bättre än läsk iaf.. Och om vi ska hård dra så är ALLT onyttigt..
    Mjöl till maten, blev inte det torrt?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael