• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-30 23:14:43 följande:
    Det är klart dom inte menar våran tid, men ändå så måste dom ju släppa info innan biljetterna ska släppas. Sidan har legat nere dom sista 2 veckorna :-/. Innan det hände det inte ett dugg heller. Men jag fattar inte hur dom kan tyro att man ska våga gå och lägga sig i natt :-/
    oroa dig inte, det kommer det kommer. Sa inte Ogabinne att dem skulle släppas 6 dec??
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:14:21 följande:
    oh my god
    Hehe, den vart lite söt om jag ska vara ärlig
    men okej jag ska kika nästa gång om jag ser till nått recept. Har inte den där ögon kakaon utan nån billig från city gross
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:15:05 följande:
    Man kan väl inte dricka mjöl
    Jo tydligen! Fan, jag kanske missat värsta grejen. Springer o provar, kommer med en recension!
  • Bevabus

haha ska vi ta å räkna upp allt som har socker i sig så kommer du svälta ihjäl och dö, frukt har också socker i sig! fruktsocker! du kommer inte undan det!
    Mörk choklad är nyttigt i en viss mängd! Får en faktiskt att må bättre många gånger.

Brooke skrev 2009-11-30 23:15:34 följande:
    Och varför är inte mörk choklad onyttigt?? Det har socker i sig
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-30 23:16:23 följande:
    oroa dig inte, det kommer det kommer. Sa inte Ogabinne att dem skulle släppas 6 dec??
    Det är en sida som säger det och den sidan var inte ens officiella sidan... Men ja hoppas kan man ju alltid göra.
  • Bevabus

Kan man det? Näe, det gör aldrig jag.

Brooke skrev 2009-11-30 23:16:58 följande:
    MJÖLK! Man kan faktiskt missa en bokstav
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-30 23:17:45 följande:
    haha ska vi ta å räkna upp allt som har socker i sig så kommer du svälta ihjäl och dö, frukt har också socker i sig! fruktsocker! du kommer inte undan det!Mörk choklad är nyttigt i en viss mängd! Får en faktiskt att må bättre många gånger.
    ja men man kan aldrig sluta med socker helt och hellet och det är inte min plan heller..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael