• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:16:07 följande:
    Haha kattbajs..... Undrar om det var mkt gott?
    Du, den stanken... fy fan. Borstade hans tänder men det hjälpte inte, jag tvättade hans mun invändigt med diskmedel.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 15:18:33 följande:
    Ahahahahaha det där lät skitbra!! Så kan du säga. Ring nu.
    haha, ja eller hur? Dom vet säkert vad jag säger när jag kommer till släpps
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:17:36 följande:
    Men jag undrar jag om Julstjärnor är så giftiga som det sägs. Katter står ju alltid och käkar upp dom. Skulle dom vara giftiga skulle väl inte ens dom äta på dom
    Ingen aning faktiskt. Det sägs ju att de är giftiga, och lillasyster blev ordinerad mycket mjölk.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 15:19:32 följande:
    Du, den stanken... fy fan. Borstade hans tänder men det hjälpte inte, jag tvättade hans mun invändigt med diskmedel.
    Jag kan tänka mig det, vet hur dte luktar när mammas hund varit i deras kattlåda
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:19:37 följande:
    haha, ja eller hur? Dom vet säkert vad jag säger när jag kommer till släpps
    When are you släpping the biljetts to the memorytribute? I'm waiting and waiting and you never skriwing on the hemside någon information. I'm så trött of waiting and now I want som answers. OKEJ??
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:20:20 följande:
    Jag kan tänka mig det, vet hur dte luktar när mammas hund varit i deras kattlåda
    Nej det vill jag gärna slippa!
  • Ogabinne

Och när du ändå ringer kan du hälsa att Ogabinne säger tack for nothing to not svara on hennes mail, nu vill we want some kompensation. Give us free biljetts thank you!

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-02 13:58:11 följande:
    Hmm, konstigt att han är uppkopplad i respirator om han inte behöver det
    Kommer du ihåg alla som hamna på ön? Dom fick ju nå gift så alla trodde dom var döda. Men det var dom inte.. Säkert nå liknande denna gång. Man vet aldrig med Days. Vad som helst kan hända
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne

Usch, hur orkar ni med Days egentligen? Jag kollade lite för typ 3-4 år sedan. Skulle jag sätta på ett avsnitt idag skulle jag fortfarande hänga med. Folket skulle säkert än idag stå kvar på samma ställe och tänka högt när de tror att ingen hör.

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-02 14:08:56 följande:
    Men jag kan faktiskt förstå honom....
    Mmm jag med.. Jag hade oxo klätt ut mig. Helt klart
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael