• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

usch :/ jag har inte haft migrän nån gång så jag kan inte säga att jag vet hur det känns

Ogabinne skrev 2009-12-02 11:49:22 följande:
    Jag börjar återhämta mig sakta men säkert från migränen nu... fortfarande ont men nu kan jag iaf härda ut vaken. Och jag har svårt att läsa på datorn ännu, bokstäverna flyter samman. Helt sjukt vad hela kroppen får ta stryk av ett migränanfall.
  • Ogabinne

Var glada att ni aldrig har haft migrän, jag har haft det sen jag var runt 12 år. Nu på senaste år har jag det ca 2 gånger i veckan. Först känner man sig trött, sen blir man tröttare o tröttare o till slut börjar det göra ont i ögon och huvud. I början kan man sitta still o inte känna ngt men så fort man rör huvudet på spränger det till o man får stanna o hålla i sig i huvudet. Sen blir det bara värre och värre, ögonen gör så ont att man inte kan titta, inte blunda, o gud bevare mig absolut inte gråta. Huvudet exploderar. Man kan inte ha lampor tända, det gör för ont. Minsta lilla ljud exploderar i huvudet. Minsta lilla lukt får en att spy. Det enda man vill göra är att sova, men inte ens det kan man göra för det gör för ont. Det är ett riktigt handikapp o jag skulle ge vad som helst för att bli frisk från skiten.
    Medici har jag ju som sagt äntligen hittat ett som fungerar men det är så dyrt... har aldrig råd att ta medicin varje anfall, bara ett par ggr i månaden.

• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 12:08:18 följande:
    Var glada att ni aldrig har haft migrän, jag har haft det sen jag var runt 12 år. Nu på senaste år har jag det ca 2 gånger i veckan. Först känner man sig trött, sen blir man tröttare o tröttare o till slut börjar det göra ont i ögon och huvud. I början kan man sitta still o inte känna ngt men så fort man rör huvudet på spränger det till o man får stanna o hålla i sig i huvudet. Sen blir det bara värre och värre, ögonen gör så ont att man inte kan titta, inte blunda, o gud bevare mig absolut inte gråta. Huvudet exploderar. Man kan inte ha lampor tända, det gör för ont. Minsta lilla ljud exploderar i huvudet. Minsta lilla lukt får en att spy. Det enda man vill göra är att sova, men inte ens det kan man göra för det gör för ont. Det är ett riktigt handikapp o jag skulle ge vad som helst för att bli frisk från skiten. Medici har jag ju som sagt äntligen hittat ett som fungerar men det är så dyrt... har aldrig råd att ta medicin varje anfall, bara ett par ggr i månaden.
    Har du inte gått till läkaren för att kolla om du kan få det där vi pratade om på recept?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 11:12:18 följande:
    nej jag hatar kyla.. Och ofta så fryser jag..
    Haha! Du skrev ju nyss att vi väntat på kylan. Att den gärna får stanna kvar
    Jag fryser alltid när det är kallt
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 11:31:06 följande:
    men det var ju med i en av dokumentärerna som gjordes om honom, där man får se hela proceduren när de lägger på masken...minns inte om det var i "private home videos" eller nåt annat..men du har utan att tveka sett det
    Har jag missat en nyhet
    I Ghost får man iaf se när dom sätter på han en massa masker..
    Men jag har läst de där att MJ klädde ut sig när han vill gå ut o känna sig "normal" .. Sitta på en parkbänk o titta på människor
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 12:06:38 följande:
    OMG jag var med i METRO IGÅR :P Jag skickade in för dagens singel :P Oh guuu va coolt =)
    öööh what?
  • KikiBoo

Jag har haft migrän en gång. Jag trodde jag fått en hjärntumör. Hemskaste jag vart med om Usch!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael