• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 13:12:26 följande:
    Eddie Murphy "I know what you're all thinking. That I'm running cause I'm a puff because Iman didn't move from the bird. But there's two way to react in a situation like that. You can run or be real still and she's just being real still. But she's as horrified as I am. She's raised in Africa so she knows if the birds moves, be real still. But I'm from Brooklyn so I run!" hahaha jag skrattar lika mycket åt det där varenda gång
    Jaaaaaa!!!  Remember the time   Den oxo, hehe.. Tack för att du påminde mig
    Eddie Eddie.. Vilken mupp
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 13:12:49 följande:
    hahah de två är väl de enda du kollar på iaf In the closet
    .... nooooooooooooooo!
  • KikiBoo

Nu ska jag lura tuppen... far o son har redan somnat.. Nu ska jag o lillbruden hoppa i säng..
    Night night

• Bevabus

dagugglor

BooBoo skrev 2009-12-02 13:14:39 följande:
    Nu ska jag lura tuppen... far o son har redan somnat.. Nu ska jag o lillbruden hoppa i säng..Night night
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 09:11:38 följande:
    Well.. He's NOT!! ... förmodligen...
    Hmm, konstigt att han är uppkopplad i respirator om han inte behöver det
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 11:03:18 följande:
    Men, va FAAAAN är det för problem med tributesidan!? Jag tycker det är jävligt dålig stil att gå och säga att biljetterna släpps SENAST 1 december, och sedan inte meddela ens en gång att problem eller förseningar uppstått! Så fruktansvärt respektlöst för alla oss som suttit bänkade och väntar.
    Japp, jag fattar inte heller. Har dom ångrat sig coh inte ska ha nån konsert eller?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 12:08:18 följande:
    Var glada att ni aldrig har haft migrän, jag har haft det sen jag var runt 12 år. Nu på senaste år har jag det ca 2 gånger i veckan. Först känner man sig trött, sen blir man tröttare o tröttare o till slut börjar det göra ont i ögon och huvud. I början kan man sitta still o inte känna ngt men så fort man rör huvudet på spränger det till o man får stanna o hålla i sig i huvudet. Sen blir det bara värre och värre, ögonen gör så ont att man inte kan titta, inte blunda, o gud bevare mig absolut inte gråta. Huvudet exploderar. Man kan inte ha lampor tända, det gör för ont. Minsta lilla ljud exploderar i huvudet. Minsta lilla lukt får en att spy. Det enda man vill göra är att sova, men inte ens det kan man göra för det gör för ont. Det är ett riktigt handikapp o jag skulle ge vad som helst för att bli frisk från skiten. Medici har jag ju som sagt äntligen hittat ett som fungerar men det är så dyrt... har aldrig råd att ta medicin varje anfall, bara ett par ggr i månaden.
    Jag hade migrän en dag när jag väntade Tobias, Kunde inte kolla för det sköt som blixtrar framför ögonen av ljuset. Fick ligga och blunda en hel dag...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 12:17:52 följande:
    Men jag har läst de där att MJ klädde ut sig när han vill gå ut o känna sig "normal" .. Sitta på en parkbänk o titta på människor
    Men jag kan faktiskt förstå honom....
  • Ogabinne

Coming soon, coming soon, coming soon. Jag får dåndimpen!
    Mona, nyter du ringa?

• mona83

Fy fan, ungar kan verkligen konsten att skrämma ihjäl sina stackars föräldrar....

Tobias gav Leah 2 diskmaskinstabletter som hon åt halva av den ena och ett par tuggor på den andra....
    Så klart när jag höll på och dammsög :-/.
    Kastade in Tobias på sitt rum och ringde 112. Vart kopplad till giftinformationen som frågade om jag tvättat ur munnen och gett henne nått att dricka....
    Det är väl inte det första man tänker på och sen har jag för mig att det inte alltid är så att man ska ge barnen nått att dricka....

Så ja nu hoppas jag inte att det blir nått skit efter det här, fick hon ont i munnen eller halsen och inte ville äta så skulle jag söka läkare annars var det ingen fara....

Spy gjorde hon iaf, så det mesta kom nog ändå upp igen...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael