• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 20:59:34 följande:
    Inte... se på fan    Dom kokar nog ihop nåt ska du se
    Hmm... det är så länge sen Tony var med så jag minns inte vad tusan som hände med honom
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 20:58:26 följande:
    Jo men varför går man då ut med att det är där dom ska vara ?
    Det var ju någon annan sida som skrivit det. Ingen aning om de där orden faktiskt KOM ur den personens mun.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 21:12:51 följande:
    Det var ju någon annan sida som skrivit det. Ingen aning om de där orden faktiskt KOM ur den personens mun.
    Jo men jag tycker det är konstigt att skriva en sån sak om det är så... Då börjar man ju hoppas på att det snart händer nått :-/
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 21:28:33 följande:
    Åh vilket juligt avsnitt
    Verkligen!! Så härligt! Jag behöver få lite mer julkänsla. har alltid så svårt att få in julkänslan på julen... brukar komma bara någon dag innan jul.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 21:39:49 följande:
    Någon som vet något att äta så man blir lösare i magen? Vet att man kan äta plommon men vet inte om vi har några hemma. Vad kan man äta mer?
    fiberik havregrynsgröt sätter fart på magen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael