• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

Sandra: Om du visste att Ellen fick barn för 2 månader sedan, varför skrev du:

Men jag tyckte Meredith såg gravid ut att hon hade en jättestor mage men det var nog bara en vinkel som gjorde det så..

??
    Trodde du att de slutar spela in när någon blir gravid?

• Bevabus

Vet ni vart man kan få tag på glitter som man har på huden? Inte såna där pyttesmå saker, utan typ millimeter långa glitter som man strör över armarna. Och så har man på nån sorts kräm innan för att det ska fastna?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:22:25 följande:
    nu kan jag förklara mera om min kompis om du vill höra?
    Självklart! Vill du prata så vill vi lyssna.
  • Bevabus

haha

Jag har pratat om den här tjejen i tråden förr, men du har nog inte varit här då.
    Ni andra iaf, det är Hayley jag pratar om.
    Nu har hennes pappa fått ett anfall och hennes mamma åkt dit för rattfylla.
    Så i förrgår var hon alldeles förstörd och hittades i hemmet av sin syster, hon hade tagit en överdos (för tusende gången) och låg på golvet...grät hysteriskt och spydde...
    Hon bor i USA så jag kan inte åka till henne för att trösta, det är det som känns värst

Ogabinne skrev 2009-12-02 22:50:05 följande:
    Självklart! Vill du prata så vill vi lyssna.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-02 22:48:10 följande:
    Sandra: Om du visste att Ellen fick barn för 2 månader sedan, varför skrev du:Men jag tyckte Meredith såg gravid ut att hon hade en jättestor mage men det var nog bara en vinkel som gjorde det så.. ?? Trodde du att de slutar spela in när någon blir gravid?
    Nej mn dm bord ju göra så attdet inte syns framför kameran..
  • KikiBoo
    Nu kan du snart lukta som Michael Jackson. Parfymen, som tillverkas av företaget My DNA Fragrance, innehåller DNA från den döde popikonens hår, skriver The Sun. Håret har företaget fått från John Reznikoff, som är ägare till världens största samling av hår från historiskt kända personer. Michael Jackson är en celebriteterna i samlingen.
    - Vi har analyserat hans privata samling kändishår och tar nu fram exklusiva parfymer från varje kändis, uppger företaget på sin hemsida.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:53:10 följande:
    haha Jag har pratat om den här tjejen i tråden förr, men du har nog inte varit här då.Ni andra iaf, det är Hayley jag pratar om.Nu har hennes pappa fått ett anfall och hennes mamma åkt dit för rattfylla. Så i förrgår var hon alldeles förstörd och hittades i hemmet av sin syster, hon hade tagit en överdos (för tusende gången) och låg på golvet...grät hysteriskt och spydde... Hon bor i USA så jag kan inte åka till henne för att trösta, det är det som känns värst
    Men usch då. Överdos för tusende gången? Kanske dags för lite tvångsvård tänker jag?
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 22:54:04 följande:
    Nej mn dm bord ju göra så attdet inte syns framför kameran..
    Det gör dom ju
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael