• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 21:39:09 följande:
    ja jag håller med =) Men jag tyckte Meredith såg gravid ut att hon hade en jättestor mage men det var nog bara en vinkel som gjorde det så.. Ett rörande samtal höll Miranda för sin pappa, en liten uppläxning :P Me like
    Nej, Meredith var gravid när detta spelades in. Ellen Pompeo fick en flicka för bara drygt 2 månader sedan. Stella tror jag hon skulle heta.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 21:39:49 följande:
    Någon som vet något att äta så man blir lösare i magen? Vet att man kan äta plommon men vet inte om vi har några hemma. Vad kan man äta mer?
    Päron funkar med!
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 21:39:31 följande:
    Verkligen!! Så härligt! Jag behöver få lite mer julkänsla. har alltid så svårt att få in julkänslan på julen... brukar komma bara någon dag innan jul.
    Jag känner oxå att lite extra julkänsla i år är välkommet.

I söndags började jag ju fundera på Mj igen... Att han säkert tyckte mkt om julen och så. Umgås med sina älskade barn och skämma bort dom lite extra...
  • mona83

Ne nu ska jag ta ett bad, sen tror jag att jag ska vara tråkig och gå och lägga mig

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 21:55:46 följande:
    Och jag äter inte gröt så mkt heller så.. Det är inget att rekomendera
    nähäpp!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 21:55:46 följande:
    Och jag äter inte gröt så mkt heller så.. Det är inget att rekomendera
    katrinplommon..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael