Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Filmtips! På trean kl 21 är det I hennes skor. Tycker jag är en lagom söt film o ligga o glo på.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-09 19:47:22 följande:
    Men det är ju liv i den fast det är mindre liv i den på dagen. Ingen konstigt med det.
    Nej, och man märker också att julen närmar sig. Man blir lite stressad, och så vintertröttheten..
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-09 19:54:59 följande:
    Jag vill ha julafton för då är jag inte pank längre
    Julafton är jag pank. Alltid! Jävla dyr högtid.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-09 19:59:14 följande:
    M;en du har ju precis fått pengar då ju :-O. Får du inte alla pengar innan jul?
    Du menar dom pengarna som ska gå till julklappar, maten och all annan skit. Ja de kommer innan jul, och tar slut lika fort.
  • Ogabinne

AAAAAAAA IIIIIIIIIIIII OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Min order är levererad och kommer i morgon!!!! IIIIIIIIIIIIHHHHHHHH!!!!

*väcker alla som gått och lagt dig med glädjetjuuuuut!!!!!*

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-10 07:23:52 följande:
    DET VAR PÅ TIDEN
    JAAAAAA!!! Om några timmar bör de vara här.

God morgon på er! Första dagen på veckan jag inte försovit mig... jag är såå trött... Lucia på dagis i eftermiddag, och vad kläcker storebror ur sig i natt? "Nej, jag ska inte vara tomte, jag ska vara lucia!" Hur ska jag lyckas få tag i lucianattlinne och krona IDAG?? Det lär ju vara slut överallt!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-10 08:24:58 följande:
    haha.. ooow! Kankse finns på nån leksaksaffär.. eller mataffär.. eller klädaffär.. eller...  Nu har du hela fm o lunchen på dig att leta. JALLA
    Hahaha jaaa, vad gör man inte för att uppmuntra barnen att fortsätta vara de dom är? Vill mitt barn vara lucia så ska han banne mig få vara lucia också, om jag så ska åka staden runt i jakt på den där kronan! Tror dock det blir svårt, men försöka ska jag.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-10 08:26:25 följande:
    Åh tusan var det det jag hörde igår kväll efter att jag somnat, tyckte väl att jag hörde datorn Men skämt å sido vaknade jag faktikst av att datorn plinga till i natt, den var på i morse när jag vaknade trots att locket var stängt.
    Jaa men det var bara jag som ropade!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-10 08:29:51 följande:
    Hehe då tycker man om dom små liven... Men jag såg att både Åhlens och Lindex hade gott om sånt kvar här, men det var ju nån vecka sen jag var på stan nu iofs.... I morron är det lucia här kl 7.30 på morron. Vilket betyder att vi måste upp senast kl 6. Dom är tokiga...
    Hu jeda mig vilken ojust dagispersonal! Här har lussandet alltid varit på eftermiddagen, tack o lov. Kl 6, då är det kört för mig att komma upp.

Ja, vi har både åhlens, H&M, Lindex, maxi, coop o annat jag kan kolla. Får se om någon har något kvar. Han ska ha både ljus i håret och i handen säger han bestämt.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-10 08:32:25 följande:
    Min brorsa tyckte att Tobias skulle vara lucia istället för pepparkaka. Det hade ju varit lite roligt faktkiskt när man tänker efter
    Ja, jag är skitglad och stolt över att mitt barn är den han är och inte den samhället vill att han ska vara. Han sover i nattlinnen, älskar rosa kläder, tofsar och diadem. Likväl som han älskar spindelmannen och blixten mcqueen.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael