• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-03 12:24:57 följande:
    Puma är SJUK nu     Kom igen då sjuka fan. Ge dig på mig oxo. En dagisfröken ringde imorse. Kollade läget med oss. Hon undra om vi tagit svinsprutan. Man kan ju bli sjuk utav den.. Men nej det har vi inte gjort..  Om vi nu haft nå form av svinis så klarar vi av det just FINE Tänkte ta mig ut i kylan. Köpa lite mer alvedon.. Fixa en soppa. Äta massa glass..
    Du får se det positiva i det hela, dem är ju sjuka före jul..
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-03 13:28:00 följande:
    uuuhhhhhh......hahaha, han kanske har ändrat sitt namn efter att han bytte religion? bytte inte han till islam om jag inte minns helt galet?
    Jo jag tror det. Men man får ett islamskt namn (fråga mig inte varför, tycker själv att det är sjukt) men man byter ju inte namn helt och hållet. Man är fortfarande folkbokförd som sitt vanliga. Tror jag! Vad då, kallar hans familj honom för Muhammad nu?
  • Bevabus

haha nej det lär de väl inte göra konstigt ändå...de som byter namn brukar ju vilja bli kallade för det också..

Ogabinne skrev 2009-12-03 14:00:48 följande:
    Jo jag tror det. Men man får ett islamskt namn (fråga mig inte varför, tycker själv att det är sjukt) men man byter ju inte namn helt och hållet. Man är fortfarande folkbokförd som sitt vanliga. Tror jag! Vad då, kallar hans familj honom för Muhammad nu?
  • Ogabinne

Här är det heller ingen i familjen som tagit någon svinisspruta, och inte ska vi göra det heller!!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-03 14:01:52 följande:
    haha nej det lär de väl inte göra konstigt ändå...de som byter namn brukar ju vilja bli kallade för det också..
    Ja det finns mycket i islam som är wierd så det skulle inte förvåna mig.
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2009-12-03 14:03:48 följande:
    Ja det finns mycket i islam som är wierd så det skulle inte förvåna mig.
  • guild
    BooBoo skrev 2009-12-03 12:12:14 följande:
    Detta har jag missat Men.. Hittar tyvärr inget på sidan..
    ...gick tydligen inte att länka till exakt rätt sida...men om du går längst ner på sidan som kommer upp när du klickar på länken och tar EN gång på "older post" bakåt...då kommer först en grej med tiger, sedan med britney...sedan den med tavlorna MJ gav sina barn...i mitten på sidan fonns videon med stevie wonder...!

det ska stå tmz.com7page 3 i adressfältet...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 13:50:03 följande:
    Du får se det positiva i det hela, dem är ju sjuka före jul..
    Absolut!
    Väntar bara på att jag ska bli sjuk...
    Men sist familjen låg sjuk så klarade jag mig..
    Gravida har dåligt immunförsvar my ass
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-03 13:27:15 följande:
    jadå det här fixar ni utan nån spruta typ 70 % av mina vänner som tagit den sprutan har mått skit i flera dagar efter...så då känns det liksom inte riktigt värt att ta det där vaccinet haha....det är typ "välj mellan pest och kolera"...
    Jag tror jag tar... cola haha!!
    Usch vad töntig jag är...
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-03 15:12:51 följande:
    ...gick tydligen inte att länka till exakt rätt sida...men om du går längst ner på sidan som kommer upp när du klickar på länken och tar EN gång på "older post" bakåt...då kommer först en grej med tiger, sedan med britney...sedan den med tavlorna MJ gav sina barn...i mitten på sidan fonns videon med stevie wonder...! det ska stå tmz.com7page 3 i adressfältet...
    Ok! Jag ska  titta
    Tar lite tid... Seeeeeegt! Gah!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael