• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Aa visst...men det är nog bäst att jag ger den till honom....för jag vill bara att du ska se honom när jag har sagt att det är okej...för att..han kanske inte har lust att få besök....men han finns faktiskt.

BooBoo skrev 2009-12-03 00:22:00 följande:
    Ehm... Ska jag ta med mig dagens tidning till Karl då?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-03 00:24:05 följande:
    Aa visst...men det är nog bäst att jag ger den till honom....för jag vill bara att du ska se honom när jag har sagt att det är okej...för att..han kanske inte har lust att få besök....men han finns faktiskt.
    Vadå.. bor han i garedroben eller?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 00:24:03 följande:
    Känner igen den men jag kan inte komma på faktiskt att jag har sett den...
    Hur kan du känna igen om du inte visste viilken film?
  • Bevabus

Ehhmm....aa alltså...han sover gärna på ställen där han inte syns...lite rolig på det sättet...kommer fram lite när han än vill...så att du får bara kanske se honom....kan inte lova att det går...det går att ha en get hemma...jag har faktiskt en ju....ähhm...han kan prata också..ovanligt med såna getter...men han finns faktiskt.

BooBoo skrev 2009-12-03 00:25:46 följande:
    Vadå.. bor han i garedroben eller?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-03 00:28:43 följande:
    Ehhmm....aa alltså...han sover gärna på ställen där han inte syns...lite rolig på det sättet...kommer fram lite när han än vill...så att du får bara kanske se honom....kan inte lova att det går...det går att ha en get hemma...jag har faktiskt en ju....ähhm...han kan prata också..ovanligt med såna getter...men han finns faktiskt.
    Alltså.. Är Karl din Molgan?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 00:31:47 följande:
    Känner igen framsidan av filmen.. Sökte på filmen, en snygg depp var på framsidan =)
    få se
  • Bevabus

Men va fan Kikiiiiiiiiii okej da! HAN ÄR FEJK! NÖJD NU???????

BooBoo skrev 2009-12-03 00:32:28 följande:
    Alltså.. Är Karl din Molgan?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael