• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

hahaha

BooBoo skrev 2009-12-03 15:39:42 följande:
    Jag tror jag tar... cola haha!! Usch vad töntig jag är...
  • Ogabinne

Vad glad jag blev när vi kom hem! På hallmattan låg Unmasked och väntade på mig så snällt. Ska bli riktigt spännande att läsa den efter allt man hört om den. Den ska vara väldigt bra... Och Bevvan! Frakt 0 kronor står det på min faktura. Så delleveransen gjorde inget.

• Ogabinne

Hörrni. Något helt OT.. Varje gång jag går in på en sida där det finns engelsk text kommer det upp en rad längst upp i fönstret som frågar om jag vill att Google ska översätta sidan. Jag vill aldrig att google ska översätta sidan, för Google SUUUUUGER på att översätta och allt blir totalt oförståeligt. Det jobbiga med den är att först öppnas sidan, sedan fryses sidan någon sekund och denna raden kommer fram, sedan uppdateras sidan, SEN kan jag använda sidan. O är det då så att jag trycker på något på sidan så ska det börjas om igen innan jag kan använda nya sidan. Som ni kanske redan förstått undrar jag om någon vet huuuur jag får boooooort denna dryga jäkel???

• Bevabus

nice!

Ogabinne skrev 2009-12-03 16:12:52 följande:
    Vad glad jag blev när vi kom hem! På hallmattan låg Unmasked och väntade på mig så snällt. Ska bli riktigt spännande att läsa den efter allt man hört om den. Den ska vara väldigt bra... Och Bevvan! Frakt 0 kronor står det på min faktura. Så delleveransen gjorde inget.
  • Bevabus

Sorry can't help you .-D är så oteknisk som en människa kan bli!

Ogabinne skrev 2009-12-03 16:19:11 följande:
    Hörrni. Något helt OT.. Varje gång jag går in på en sida där det finns engelsk text kommer det upp en rad längst upp i fönstret som frågar om jag vill att Google ska översätta sidan. Jag vill aldrig att google ska översätta sidan, för Google SUUUUUGER på att översätta och allt blir totalt oförståeligt. Det jobbiga med den är att först öppnas sidan, sedan fryses sidan någon sekund och denna raden kommer fram, sedan uppdateras sidan, SEN kan jag använda sidan. O är det då så att jag trycker på något på sidan så ska det börjas om igen innan jag kan använda nya sidan. Som ni kanske redan förstått undrar jag om någon vet huuuur jag får boooooort denna dryga jäkel???
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-03 16:21:02 följande:
    Sorry can't help you .-D är så oteknisk som en människa kan bli!
    Aj då...
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-03 15:12:51 följande:
    ...gick tydligen inte att länka till exakt rätt sida...men om du går längst ner på sidan som kommer upp när du klickar på länken och tar EN gång på "older post" bakåt...då kommer först en grej med tiger, sedan med britney...sedan den med tavlorna MJ gav sina barn...i mitten på sidan fonns videon med stevie wonder...! det ska stå tmz.com7page 3 i adressfältet...
    Found it!
    Klickade på Michael Jackson så kom jag dit
    Såg även att barnen firat Thanksgiving med farfar Joe... Tyckte mig se Omar oxo.. Hmm..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Nähä jaha... Whaaaa! Hmm...
    Boooring!

Hörrö Bevan.. Ska vi dejta i vår?

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 16:12:52 följande:
    Du får berätta hur den var sen?
    Hur långt har du kommit i Moonwalk då?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 17:30:53 följande:
    Du får berätta hur den var sen? Hur långt har du kommit i Moonwalk då?
    Absolut! Ska läsa ur Moonwalk först, har nog ca hälften kvar av den.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael