Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

busborgen har jag faktiskt velat åka till alla föräldrar som jag känner säger att det är kul, men det är ju inte som att jag kan åka dit utan barn haha. jag hänger med er nån gång som sagt

BooBoo skrev 2009-11-24 23:51:12 följande:
    Du får följa med o leka nån gång så ska du få se
  • Bevabus

nice! enda stället jag har hört att barnen får betala och inte de vuxna

BooBoo skrev 2009-11-24 23:58:47 följande:
    Ja häng på nästa gång Kostar ju inget för dig. Bara kidsen
  • Bevabus

men det ska jag med hahaha

BooBoo skrev 2009-11-25 00:04:56 följande:
    Haha! Dom som ska leka ju
  • Bevabus

mm

BooBoo skrev 2009-11-25 10:02:42 följande:
    Tittar på This is it... Stackars Michael sa Viktor...På bio behärskade jag mig.. Men här hemma.. Öff
  • Bevabus

Tack för uppdateringen!
    Jag har ätit min vanliga frukost (eller lunch blev det väl med tanke på när jag vaknade...). Fibermackor och laktosfri mjölk. Måste äta det innan jag ska iväg nånstans för att min mage ska vara i balans.
    Nu sitter jag o tittar på bandade avsnitt av Kustbevakarna. Saknar den serien jättemycket...

BooBoo skrev 2009-11-25 12:53:39 följande:
    Jag käkar värsta nyttiga lunchen. NOT! Två poroger och ett glas vatten.. Puma fick den fina lunchen med rotfrukter o grejer. Hon åt innan vi hämta Ville  Nu ligger hon ute i regnet o sover..O Ville bajsar.. Anteckna! Vad äter ni då? fruktfat med en massa majs och potatis
  • Bevabus

Körskolan o plugga

Åhh har du inte sett kustbevakarna??
    Det var tre säsonger, fast 1:an och 3:an var bäst för det sändes ifrån stockholm. Den andra säsongen sändes från göteborg.
    Det finns att se på kanal5:s webbtv!
    Jag var dökär i en som hette Nisse haha. Och sen råkade jag träffa på hans ex-flickvän på nätet....och nu är hon och jag vänner

BooBoo skrev 2009-11-25 13:03:03 följande:
    Haha! Jag skrev poroger Googlade porog. Det finns en film som heter så Och vart ska du idag då? Och vad är kustbevakarna för nåt?
  • Bevabus

Kustbevakarna följer alltså den riktiga kustbevakningen i skärgården! Deras jobb. Var riktigt intressant, spännande och kul
    Johan och Nisse var de som gjorde programmet bra. Klockrena skämt..

• Bevabus

Jag älskar såna realityprogram eller inte såna som typ färjan...men när det handlar om myndigheterna..polisen, brandkåren osv. Det tycker jag är coolt

BooBoo skrev 2009-11-25 13:10:32 följande:
    Johan o Nisse. Varför klingar de namnen i mina öron...Men nu när du berättar så känner jag igen de.. Har bara sett reklamen på ghettot då det gick.. Men det var inget som lockade mig. Tyvärr!
  • Bevabus

Sjukhusserier kunde jag se på mycket förut. Men nu pallar jag inte. Tycker det är så otäckt med skador :/

BooBoo skrev 2009-11-25 13:15:26 följande:
    Reallity gillar jag med.. Men polis, brandkår o sådant brukar tyvärr inte tilltala mig så mkt.. FÖRUTOM Sjukhuset
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael