All we want for Christmas is Michael
busborgen har jag faktiskt velat åka till
alla föräldrar som jag känner säger att det är kul, men det är ju inte som att jag kan åka dit utan barn haha. jag hänger med er nån gång som sagt ![]()
busborgen har jag faktiskt velat åka till
alla föräldrar som jag känner säger att det är kul, men det är ju inte som att jag kan åka dit utan barn haha. jag hänger med er nån gång som sagt ![]()
nice! enda stället jag har hört att barnen får betala och inte de vuxna ![]()
men det ska jag med
hahaha
god natt!
mm ![]()
Tack för uppdateringen!
Jag har ätit min vanliga frukost (eller lunch blev det väl med tanke på när jag vaknade...). Fibermackor och laktosfri mjölk. Måste äta det innan jag ska iväg nånstans för att min mage ska vara i balans.
Nu sitter jag o tittar på bandade avsnitt av Kustbevakarna. Saknar den serien jättemycket...
Körskolan o plugga
Åhh har du inte sett kustbevakarna??
Det var tre säsonger, fast 1:an och 3:an var bäst för det sändes ifrån stockholm. Den andra säsongen sändes från göteborg.
Det finns att se på kanal5:s webbtv!
Jag var dökär i en som hette Nisse haha. Och sen råkade jag träffa på hans ex-flickvän på nätet....och nu är hon och jag vänner ![]()
Kustbevakarna följer alltså den riktiga kustbevakningen i skärgården! Deras jobb. Var riktigt intressant, spännande och kul
Johan och Nisse var de som gjorde programmet bra. Klockrena skämt..
Jag älskar såna realityprogram
eller inte såna som typ färjan...men när det handlar om myndigheterna..polisen, brandkåren osv. Det tycker jag är coolt ![]()
Sjukhusserier kunde jag se på mycket förut. Men nu pallar jag inte. Tycker det är så otäckt med skador :/