Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Förlossningar kan jag titta på! Men då är det bara förlossningsserier, där det enbart är ungar som föds och inga bilolyckor eller hjärtattacker

BooBoo skrev 2009-11-25 13:18:56 följande:
    Förlossningar och snyggJanne.. de va grejer de
  • Bevabus

Bratsen tog ju en stor del i "kustbevakarna" och här kan ni se ett exempel på dem dryga jävlar, man känner för att klippa till dem...

• Bevabus

Åh pannkakor var evigheter sen jag gjorde...
    Jag är alltid den som steker pannkakor numera mamma gjorde det när vi var små.

Kom just hem från körskolan. Ska vänta en halvtimme, sen blir det mat och sedan danslektion Vi ska ha på oss kläderna till dansuppvisningen så vi kan göra ändringar tills nästa gång om det behövs.

• Bevabus

jag kommer hem ifrån dansen runt 21:40 så du kan få addressen då

mona83 skrev 2009-11-25 17:56:35 följande:
    Ett par tårar kom det under bion när det var premiär visning. men det mesta kom när jag kom till bilen, folk undrade hur den var. Då grinade jag massor....Ska kika på den nu ikväll, men måste be bevvan om adressen igen.... den försvann bara så där :-/
  • Bevabus

Varför är hon galen? Tror du hon ligger på själva asfalten och blir plaskvåt eller?

Brooke skrev 2009-11-25 18:11:33 följande:
    låg hon ute i regnet och sov :O? hon är galen.
  • Bevabus

Ligger Puma i en lövhög och sover!?

Brooke skrev 2009-11-25 18:24:34 följande:
    Nej men ute i regnet så ser jag en lövhög på gården.. Och det är la skönare att vara inne och sova :O
  • Bevabus

hahahaha

BooBoo skrev 2009-11-25 19:13:50 följande:
    Nääh! Fast.. Om man satte ett parasoll över så.. Myspys
  • Bevabus

Bara skönt, då blir man inte så svettig under armarna!

BooBoo skrev 2009-11-25 19:15:45 följande:
    Jag ser oxo en lövhög på gården Dock ingen Puma, hehe..Hon sov i vagnen.. Skyddad från regnet. SÅKLART!! Vad gör det om hon sover ute i friska luften?
  • Bevabus

hemma från dansen..ska läsa igenom det ni skrivit och sen skicka länken till mona

jag får göra en egen liten grej i slutet på dansuppvisningen inget stort, men ändå, lite kul

• Bevabus

http://www.movshare.net/video/a427262b78749#

mona83 skrev 2009-11-25 21:49:40 följande:
    Schysst
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael