• mona83

All we want for Christmas is Michael

Nej bäst att sätta fart, återkommer senare....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 20:05:24 följande:
    Ja men helt klart utan tvekan!! Jag blir lite smått förvånad över att han aldrig är med på någon het-lista. Märkligt tycker jag... Han är alltid het på scen, o många gånger gör han något snabbt, litet extra hett steg som får en att vilja krypa ur skinnet ungefär! Yammi!! Nu ska jag hoppa i badet med min bok! Ses sen!
    Verkligen
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-27 21:10:40 följande:
    bra =) hehe.. BooBoo och Mona ni ska inte heller säga något.
    Säga om vad? Jag har ju faktikst den svenska. Den är nog lång ifrån den eng....
  • mona83
    Henrik34 skrev 2009-11-27 21:27:56 följande:
    ok. Huvudet i sanden, jag fattar. Lite M J-skämt kanske piggar upp i tråden?
    Hur kan dom pigga upp oss? Vi tycker inte dom är speciellt roliga...
    Nu har jag missat dina övriga inlägg, men håll dom gära för dig själv, antar att dom inte är så roliga att läsa eftersom dom inte är kvar....
  • mona83
    Henrik34 skrev 2009-11-27 21:45:33 följande:
    Precis och det ena var tydligen inte önskvärt. Jag lämnar er och låter er dyrka eran ped... förlåt jag menar döing. Hej på er.
    Ja för det vet ju du nått om!?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 21:44:11 följande:
    Grabben skrev bara två inlägg...
    Två inlägg för mkt då antar jag?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-27 21:47:56 följande:
    Mona hoppa in på msn..
    okej
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 21:55:41 följande:
    Men men.. Vad har ni för hemlisar?
    ne hon skerv bara vad han skerv för hel idiotiskt inlägg :-/
  • mona83

Ska tusan kolla in den där trial sidan, har haft den i mina favoriter så länge, Brooke ville ha tag i matrial från rättegången så jag länkade henne...

Så gick den där ljusfilen igång som Brooke snackade om, domaren säger att han är oskyldig...Då bara kände jag att den sidan måste jag kolla in....

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael