• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-11-29 19:35:09 följande:
    Precis. Men nu är det iaf bara i morgon kvar. Och tisdag med ju eftersom vi ligger så mkt före dom. Morgonen startar ju där när kvällen startar här ungefär så kanske på onsdag.
    det är ju iaf skönt att man gör det, känns det som man har lite försprång iaf
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:37:55 följande:
    Jag känner mer att deras eftermiddag är våran natt. Tänk om jag sover när biljetterna släpps. Då har de massa timmar på sig att köpa, o så vaknar jag o allt är slut.
    Jag tänker ställa klockan om det är så att dom släpps på natten här. man kan ju alltid gå och lägga sig igen
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:46:21 följande:
    Ja det gör jag också isf. Men, om vi inte får veta i förväg när de ska släppas, utan sidan öppnas o biljetterna är släppta, och det är natt hos oss. Ja, då är det ju kört...
    Ja då skiter det sig rejällt :-/.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:54:23 följande:
    Mmm... vi får helt enkelt hålla tummarna att producenterna tänker på oss dödliga som förtjänar dessa biljetterna. För det tycker jag att vi fans gör bättre än rika kändisar.
    Ja verkligen

Sen kan jag tycka att om det inte kommer nån som helst info innan biljetterna släpps, då är det jäkligt dåligt :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 20:02:51 följande:
    Absolut! Det håller jag med om... Och de brydde sig iaf inte om att svara på en dödligs mail... Hade Brittan, Madonna eller Obama mailat kan jag svära på att de skickat broshyrer, nej, de hade ta mig fan åkt dit personligen och överlämnat information om allt de hade velat veta. Men mitt mail, det slängdes väl oläst.
    Alla gånger...
    Om man inte får se dem på scen
  • mona83

Vad jag hatar att folk ska in i ens lägenhet, speciellt när man inte vet när dom tänker dyka upp.
    Ska blåsa avloppen här under dagen i morron mellan 7.30-17.00, så får inte spola i toan, inte spola vatten i kranar osv.... Så det gäller ju att man inte blir kissnödig innan man ska åka till dagis :-/.

• mona83
    Brooke skrev 2009-11-29 20:21:05 följande:
    Det kommer du ju bli, iofs nu vet jag ju inte när ni går upp på morgonen för innan 7:30 måste ni väl få gå på toa och spola och sådant?
    Jo innan får vi ju det men inte efter 7.30. Brukar alltid kissa det sista vi gör innan vi går. Men i morron får iaf jag strunta i det....
    Vi går upp 6.40 när dte är dagis
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-29 20:46:33 följande:
    *snyft*Vill se part 2 oxo...Usch.. Tänker då aldrig mer se MJs cermoni... En gång räcker! O de klipp man såg från intervjun..
    Är det flera delar av den där intervjun?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-29 20:53:22 följande:
    *gråter* BOKSTAVLIGT TALAT! Första gången på alla dessa månader som han varit död som jag gråter :'( Jag har försökt att hålla mig stark av nån anledning..
    Jag har grinat till och från sen han gick bort, massor i början. Så fort man bara tänkte på namnet Mj, lyssnade på nån låt tex will you be there, när det 13 juli kom och man kom på att idag skulle hans konserter börjat osv.
    Idag på stan försvann jul glädjen när jag började tänka på honom, att han nog älskade julen och umgås med sin lilla familj osv...

Jag ska kika på den där intervjun sen efter Troja...
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-29 21:10:07 följande:
    Jag har grinat till och från sen han gick bort, massor i början. Så fort man bara tänkte på namnet Mj, lyssnade på nån låt tex will you be there, när det 13 juli kom och man kom på att idag skulle hans konserter börjat osv.Idag på stan försvann jul glädjen när jag började tänka på honom, att han nog älskade julen och umgås med sin lilla familj osv... Jag ska kika på den där intervjun sen efter Troja...
    Grinade som en tok efter permiären på This is it . På vägen hem var jag tvungen att stänga av hans musik, bara att höra honom gjorde att jag grät...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael