• mona83

All we want for Christmas is Michael

Länkade en till sak till Brooke, men den saken kan vara lite jobbig så den tror jag inte en att jag nämner....

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 23:05:00 följande:
    Men så där får du inte skriva Vad var det för nåt?
    Testamentet . Hittade jag vid nått tillfälle när jag googlade runt.
    Inte läst det heller...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 23:06:56 följande:
    FAN!!Godnatt!Att det ska vara så svårt att slita sig
    God natt...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-27 23:04:29 följande:
    Det föll en tår där när jag hörde fansen.. :O
    Jag lyssnade inte klart, hann bara dit där dom sa att han var oskyldig. hade tvn igång med så hörde inte riktigt
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-27 23:17:23 följande:
    Jag hörde rätt länge men inte klart. ska sätta mig i morgon när jag har tid.. Jag har ju faktiskt lite och göra i morgon, dels städa och sen göra julstrumpan..
    Ja jag kommer oxå sätta mig och kolla in den sidan i morron... nu ska jag nog stänga av datorn...

Go natt
  • mona83

Så var det morron igen, men jag tog sovmorron. Ungarna var vakna redan kl 7, men sa åt dom att det var natt fortfarande så att dom kunde sova lite längre . Halv 9 då hörde jag Tobias igen och då gick jag upp....

Ibland förstår jag mig inte på moderatorena här, men jaja man ska väl kasnke inte göra det heller :-/....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 10:03:48 följande:
    God morgon tjejer... Fan vad jag är arg... jag är så trött på dessa jäkla hyss som sker här på morgnarna när lillebror är hemma. När han är hos sin pappa gör storebror INGENTING dumt, men så fort lillebror är hemma så gör de hyss... idag har de hämtat en stol till skafferiet o plockat ut mjöl, oboy och pärlsocker som de blandat med cola i stora bunkar o hällt över sig själva o köksbordet. Jag blir så arg, så arg att jag verkligen har lust att SLÅ någon, eller slå sönder något, eller skrika och slänga saker omkring mig. SÅ arg blir jag!!! Så istället slängde jag undarna i badkaret o där vill jag att de ska sitta hela dagen... suck... Hela bord, golv, stolar, köksbänkar o vägg är fulla med detta gojset...Mona: Vad är det med moderatorerna du inte förstår? Alla idiotinlägg som kom in igår plockades ju bort? Fick du någon skit eller?
    Japp, ett av mina inlägg som inte ens var otrevligt togs bort :-/. Brukar dom ta bort sånt som är svar på ett inlägg som tas bort?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 14:30:06 följande:
    Ja inlägg som har citerat ett inlägg som bryter mot reglerna plockas bort, eftersom man ser det otillåtna inlägget i citeringen. Så det var ingen varning eller tillsägelse mot dig personligen.
    Ah, det var ju bra det iaf
  • mona83

Har man städat hela köket varenda millimeter som man kan städa typ, har flytit på bra ända tills den där förbannade gardinen ska upp.
    Så nu ligger den i köket och blir skrynklig :-/. Men det skiter jag i, orkar inte stryka den igen.... Väntar på att nån ska komma och hjälpa mig att hänga upp den. Tror fönstret var för långt för att jag ska klara det själv.
    Så nu har nog ungarna läsrt sig varenda svordom som finns

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-28 14:40:07 följande:
    Ställ dig på köksbordet, det brukar jag. Jag är dock 174 så jag når upp till det mesta.
    Jo men nådde gjorde jag, var bara det att mina armar var lite korta. Fick i den på ena sidan och när andra skulle i så lossnade skiten på andra sidan:-/
    Är 173lång...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael