Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-10 19:31:27 följande:
    Jag kom på det härom dagen när jag läste om Nobel i tidningen. Men sen glömde jag bort det igen...Nu kollade vi på lilla aktuellt och då tog dom upp det och då kom jag på det....Hur många är det som får Nobelpriset? Stod ett par namn, men ingen Mj
    MJ kommer inte kunna få något fredspris. Man måste vara levande för att få Nobelpris.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-10 19:44:03 följande:
    Asså när man skriver att dem över 30 inte har en chans VARFÖR skriver dem? Är dem helt idiotiska att ens försöka? Jag har skrivit att helst inga över 30 ska skriva men jag har fått från 31-56 åringar som skrivit.. En som skriver nu är 42 :S Vad tänker dem med när dem sitter och "flirtar" med tjejer i min ålder? 56 åringen skulle fan kunna vara min farsa 42 åringen skulle väl kunna vara min pappa oxå :S
    "Helst inga över 30" betyder ju inte absolut inga över 30. Skriv att du inte besvarar mail från killar över 30.

Det FINNS ju faktiskt yngre tjejer som gillar äldre män. De som mailar hoppas väl på tur.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-10 19:48:34 följande:
    Jag vet ju inte ens hur han ser ut.. Så han kanske inte alls är min typ av kille..
    Han var ju under 30!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-10 19:55:00 följande:
    Det är så dåligt för han har gjort så mkt genom alla år för så många människor han inte kände... Dom som får fredspris vet man oftats inte ens vilka dom är eller vad dom gjort...
    Han fick sin World Award iaf för allt han gjort för världen.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-10 19:53:30 följande:
    men isch inte jag.. I dont want them.. I want about my age or to 26..
    Nej men skriv det då? Visa vad du vill. Mesa inte.
  • Ogabinne

Har legat och myst bredvid min lilla lucia i hans säng tills han somnade... tyckte att jag med kunde somna men det kan jag ju drömma om... nu är det iaf dags för dokun!

• Ogabinne

Luciakronan står tänd på nattduksbordet. Den har varit på sen kl 15 idag.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-10 20:06:08 följande:
    Ogabinne tittar du på Det där du sa på tv3?
    Yepp
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-10 20:10:05 följande:
    Jag är 26 ett tag till... Vill du ha en dejt o se hur de funkar? Men jag har inte sex på första dejten så försök inte ens..
    Jag är under 26 och har haft sex på första dejten. Är jag inget för dig då?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-10 20:14:06 följande:
    Jösses vad det måste vara tråkigt på en nobelmiddag :-/
    Otroligt... o sitta o glo på hela skiten på tv måste vara ännu tråkigare.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael