Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-11 12:47:35 följande:
    Alltså Remoten är kontrollen du spelar med, för att kunna spela typ ett spel som Pirates of the Caribbean måste du ha Nunchuken för att kunna styra din gubbe...Eller som detta klipp är för Wii Sports.. Då måste du ha både remoten och Nunchuken.. om du ska köra tillexempel Boxning måste du ha båda för att kunna styra för att boxas med båda händerna.. Titta på denna så förstår du mer hur det fungerar =)

I got it!
  • Ogabinne

Var är min pooooooooost!!!!! Komsikomsi mr postman!!

• Ogabinne

Skit med... fick inte mitt paket idag heller. Det postades ju för 2 dagar sedan!

• Ogabinne

Ah, det fanns ett kollinummer. Den var i Jönköping för sortering i går kl 22.57... Den borde komma fram idag. Vad bra att jag fick kollinummer så jag kan hämta det innan helgen isf... Hoppas hoppas! Jag behöver lite uppmuntran idag känner jag..

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-11 13:32:21 följande:
    Oh vad jag hatar snurror.. Menssnurror! Fick en UL tid i Januari. Dom måste gå efter deras jävla snurra. Enligt dom är jag i v12.. Mina beräkningar v14 .. Alla har inte en cykel på 28 dagar. FATTA! FL-s beräkningar har aldrig haft fel Sa att jag ville komma o titta för jag kände mig lite orolig oxo.. Men nänä.. Tycker alltid dessa sköterskor är så bitchiga. Jag blev nästan arg på henne.. Sen skulle jag få prata med en annan bm.. Jaha! Och vad ska hon säga som du inte redan sagt.. Gah!
    Suck. Stå på dig!
  • Ogabinne

Nähe, om en timme kommer lillebror hem. Storebror kollar barnkanalen o jag ska ta o göra lite nytta här hemma. Hej på en stund!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-11 15:41:34 följande:
    where are you?
    Jag sitter här. Kidsen ritar o jag funderar på att köra igång middagen. Mitt paket har fortfarande inte kommit fram... Blä...
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-11 16:06:54 följande:
    kan ju vara så att paket är för stort så att du får en lapp hem i brevlådan så du får hämta det på din affär..
    Ja det innehåller ju en mobil och en digitalkamera så det är klart det är för stort för att tryckas ner i brevinkastet.

Men fick iaf smset för en stund sedan så så fort kidsen ätit klart ska jag ner o hämta ut det.
  • Ogabinne

Nu är jag hemma o glad!!

Kameran tar skitsuddiga bilder... jag måste läsa manualen. hahaha

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-11 18:29:35 följande:
    haha no kidding varför tror du hon ska läsa manualen?
    För att manualens story är så otroligt spännande och gripande!! DAAAAH!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael