Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-12 18:34:30 följande:
    Nopp!! Eller jo...  Bli mer glad o allert på morgonen... GOOD LUCK!Sj?
    Jag ger aldrig nyårslöften eftersom jag aldrig kan hålla dom.
    Men i år tänkte jag faktiskt ändra på det... inte sätta upp heliga nyårslöften men skriva upp några mål som jag ska försöka uppfylla tills nästa nyårsafton. Det är bra att ha mål att sträva efter. Små steg i taget.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-12 18:52:56 följande:
    asså vad har den nya julkalendern med Julen och göra :S ?? Sverige borde skämmas..
    Den är skit. Sverige ska väl inte skämmas, det är väl SVT som ska skämmas?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-12 19:02:58 följande:
    Nyårslöfte och nyårslöfte. Jag ska ta mig i kragen och träffa barnens farfar och farmor mera under året som kommer. Går för länge mellan ggr....
    ja det är ju bra!
    Vid denna tiden nästa år ska jag försöka ha tagit mitt körkort. 1 år borde det gå på. Ska ha fått in någorlunda hälsosammare rutiner och vanor i mitt liv och vara på god väg att avsluta min gymnasieutbildning.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-12 19:36:20 följande:
    Har du inte tagit det än? det trodde jag du hade :O
    Näpp! Hoppade av gymnasiet och blev gravid.
    Nu har jag iaf snart 900 gymnasiepoäng färdiga. Så på rätt väg är jag ju iaf!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-12 20:12:20 följande:
    hur mkt är det 2500??
    2350 poäng.
  • Ogabinne

Här har vi inte en snöflinga heller...
    jag hatar snö, men nu längtar jag faktiskt lite till att få se det driva ner... lite julstämning behövs.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-12 20:24:14 följande:
    haha du är precis som mig =) haha.. Jag hatar oxå snö har jag gjort de senaste åren sen jag typ började högstaduiet alltså i 6-7 år haha. Men nu vill jag ha snö.. Bara jag slipper bli snöpulad.
    Snöpulad???
  • Ogabinne

Det var en annorlunda yet cute film!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-12 21:30:20 följande:
    Ja någon har snö i handen och försöker lägga det i ansiktet asså tvångsmässigt.
    Antog att det var det du menade. Har dock aldrig hört ordet förut, tyckte det lät lite roligt. Mula och mora är ord jag känner till för den saken.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael