Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Det går en kille här ute med sina kompisar och ylar soundtracket till "Ronja Rövardotter"....har hållit på i 5 minuter nu...liksom JAJA vi fattar att du gillar den lilla rövarungen...

• Bevabus

Sitter och laddar in en massa Astrid Lindgren låtar på mobilen nu, så himla bäst ju
    BooBoo skrev 2009-11-29 00:14:56 följande:
    haha! Jag börja nu sjunga på Jag är en fattig bondräng .. Vad de nu kom från, haha!
  • Bevabus

Jag har faktiskt haft ett drömyrke, att sommarjobba på Astrid Lindgrens värld som en av karaktärerna haha typ Ronja eller Madicken...

• Bevabus

Lätt

Astrid är vackert, men lite gammelmodigt för min smak..

BooBoo skrev 2009-11-29 00:18:04 följande:
    Mkt bäst Astrid är bästa sagokvinnan ever Hmm.. Astrid är ett fint namn...
  • Bevabus

ja det blir ju tydligen vanligare nu med Britta, Astrid, Alfred och såna namn jag har en liten syssling som heter Alfred...

BooBoo skrev 2009-11-29 00:22:03 följande:
    Mjo.. Men man måste plocka fram de gamla namnen igen
  • Bevabus

ÅH!! En sån bok har önskat mig hahaha Disney och Astrid är ju bäst! Men som vuxen så lägger man ju inte pengarna på sånt främst om man inte har barn :/

BooBoo skrev 2009-11-29 00:23:16 följande:
    På tal om sagor.. Jag såg en bok på Bokia som jag MÅSTE köpa till ungarna. Alla disneys klassiska sagor samlade . För bara 149:-  .. Jag ska fan köpa den.Ooooh vad jag ska läsa o läsa o läsa för barnen
  • Bevabus

Vad är det för sagor?

BooBoo skrev 2009-11-29 00:27:21 följande:
    Sen jag fick ungar så älskar jag bokrean Jan Lööf gillar jag oxo. Mkt bra. Köpte en bok där det var tre av hans sagor samlade på bokrean sist.
  • Bevabus

ja åh är det han!! jag kommer inte ihåg själva handlingen i det röda äpplet men minns det så väl ändå :O

BooBoo skrev 2009-11-29 00:34:50 följande:
    Sagan om det röda äpplet har du säkert hört talas om 194.68.4.214/bilder/c/9789163826733.jpgHans teckningar tycker jag verkligen om.. Finns så mkt detaljer. Jag kan sitta länge o bara stirra på en bild..Det var denna bok jag köpte:www.bokia.se/jackets/large/52/9789163861352.j...
  • Bevabus

Kul med gamla grejer som går i arv!

BooBoo skrev 2009-11-29 00:39:36 följande:
    Nussekudden köpte jag oxo på rean.. O mer ska de bli.. NUSSE o Lööf   ..Samla ihop alla..Vi har massa Arstrid böcker sen Viktor .. Sen Viktors bror var liten.. fråm typ 70 - 80 talet.. Riktigt gamla.. Mkt shyssta böcker.. FETA böcker..
  • Bevabus

Barnen också förstår jag? öl är väl typ deras favvodricka. Så var det för mig när jag var liten iaf!

BooBoo skrev 2009-11-29 00:42:59 följande:
    Jag vill ha en SIGGES. Så jävla hungrig... Sova borde jag göra...Vikke o Martin sitter o bubblar o dricker öl..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael